کد خبر : 1893926 | 14 اسفند 1401 ساعت 08:15 | 37.1K بازدید | 3 دیدگاه

مشت‌های گره کرده و فریاد یان رایت

خوشحالی دیوانه‌وار اسطوره آرسنالی‌ها بعد از برد رویایی

اسطوره انگلیسی سابق آرسنال، با خوشحالی جالب توجهش سوژه فضای مجازی شده است.

خوشحالی دیوانه‌وار اسطوره آرسنالی‌ها بعد از برد رویایی

به گزارش “ورزش سه” بازگشت آرسنال به بازی مقابل بورنموث و کسب برتری در هفتمین دقیقه از وقت‌های اضافه آن‌قدر جنون‌آمیز بود که اکثر طرفداران این تیم با خوشحالی‌های ناخودآگاه و‌ عجیب خود، برد رویایی تیم محبوب را جشن گرفتند.

برد امروز، چهارمین پیروزی پیاپی آرسنال در لیگ جزیره بود. آن هم بعد از یک بحران جزئی که در ماه گذشته گرفتار آن شدند و در مقطعی حتی صدر جدول را از دست دادند، اما دوران کوتاهی بود و سریع فراموش شد تا توپچی‌ها روی دور برد افتاده و در آستانه قهرمانی شگفت‌انگیزی بعد از ۱۹ سال قرار گیرند.

اما شاید هیجان‌انگیزترین خوشحالی‌ای که در فضای مجازی دست به دست می‌شود، برای یان رایت مهاجم افسانه‌ای آرسنال باشد. ستاره‌ای که حالا ۵۹ ساله است و در سال‌های نه چندان دور، ۱۲۸ گل با پیراهن سرخ توپچی‌ها به نام خود در کارنامه‌اش ثبت کرده.

همان‌طور که از عکس پیداست، یان رایت دست‌های خود را مشت کرده و با فریاد، جشن دیوانه‌واری برای برد دقایق پایانی آرسنال برپا کرده است. او به جز آرسنال، پیراهن تیم‌هایی مثل کریستال پالاس، وستهم، ناتینگهام فارست، برنلی و‌ سلتیک را هم بر تن کرده و‌ حالا در آستانه تجربه قهرمانی شیرینی همراه با تیم محبوبش است.

دیدگاه‌ها