کد خبر : 1893942 | 14 اسفند 1401 ساعت 09:35 | 28K بازدید | 15 دیدگاه

اتفاق خاصی نیفتاد، همانی شد که باید می‌شد

این رکورد به تو تعلق داشت، کیلیان امباپه!

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، حالا به تنهایی در صدر جدول بهترین گلزنان تاریخ این باشگاه ایستاده است.

این رکورد به تو تعلق داشت، کیلیان امباپه!

به گزارش "ورزش سه"، ادینسون کاوانی 301 بازی زمان نیاز داشت تا بتواند 200 گل با پیراهن پاری سن ژرمن به ثمر برساند، اما ثبت این رکورد برای امباپه تنها 247 بازی طول کشید. 
او با دو گلی که هفته گذشته در دیدار برابر مارسی به ثمر رساند، با رکورد این مهاجم اروگوئه‌ای برابر شد و تک گلش در بازی دیشب برابر نانت که مقابل چشمان هواداران خودی در ورزشگاه پارک دو پرنس و در دقیقه 9۱ وارد دروازه حریف شد به این معنا بود که او حالا به تنهایی بهترین گلزن تاریخ پی‌اس‌جی است. 

1828599

این ستاره فرانسوی در سن 24 سالگی نامش را در تاریخ این باشگاه ثبت کرد. او که تا ژوئن 2025 با پی‌اس‌جی قرارداد دارد، دیگر در جایگاه شکارچی نیست و از حالا به بعد تنها به فکر ارتقای این رکورد خواهد بود و دیگر بازیکنان هستند که باید برای رسیدن به او تلاش کنند. 

1828600

کاوانی در اواخر ژانویه 2018 توانست جای زلاتان ابراهیموویچ را که 157 گل زده بود را از آن خود کند. او بیشتر از پنج سال این رکورد را حفظ کرد و حالا افزایش تعداد بازی‌ها و درخشش بازیکنان خط حمله پی‌اس‌جی کمک مهمی به شکستن آن کرد. 
با این حال، می‌توان با خیالی نسبتا آسوده گفت که امباپه برای مدتی طولانی این رکورد را در اختیار خواهد داشت. جوانی، عطش و استعدادی که او دارد باعث شده فاصله‌اش با سایر بازیکنانی که شانس ربودن رکوردش را دارند زیاد شود. 

1828601

او شب گذشته پس از پایان بازی گفت: «فشاری به خودم وارد نکردن چون می‌دانستم رکورد را خواهم شکست. بازی در این تیم باعث افتخار است. من از تمامی جهات رشد کردم و حالا اینجا هستم تا تاریخ فوتبال فرانسه را از نو بنویسم.»

دیدگاه‌ها