کد خبر : 1893975 | 14 اسفند 1401 ساعت 12:56 | 15.4K بازدید | 1 دیدگاه

این تیم هم برای صعود به جام جهانی می‌جنگد (عکس)

اگر چه این روزها همه نگاه‌ها به تیم صمد مرفاوی در شهر فرغانه است تا صعود به جام جهانی را جشن بگیرد، اما تیم حسین عبدی هم خود را مهیای صعود به جام جهانی نوجوانان می‌کند.

این تیم هم برای صعود به جام جهانی می‌جنگد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فلسفه در فوتبال پایه بیشتر شناخت استعدادها و پرورش آن‌هاست نه نتیجه اما بدون شک صعود به جام جهانی بیشتر می‌تواند، به پیشرفت نوجوانان و جوانان کمک کند و از همه مهم‌تر حضور در جام جهانی موجب معرفی آن‌ها به باشگاه‌های صاحب نام جهان می‌شود.

تیم ملی نوجوانان آخرین حضورش در جام جهانی همانند جوانان به سال 2017 برمی‌گردد؛ در سالی که با هدایت عباس چمنیان و در جزیره گوای هند همه نگاه‌ها را معطوف خود کرد و ارائه بازی‌های شایسته در برابر تیم‌های بزرگ جهان از جمله آلمان، نشان داد فوتبال ایران پر از استعدادهای ناب است. استعدادهایی که می‌توانند پیراهن تیم‌های اروپایی را بر تن کنند. تیمی که در آن سال معرف ستاره‌هایی چون الهیار صیادمنش، یونس دلفی، طاها شریعتی و... بود.

1828595

بعد از تیم ملی جوانان با هر نتیجه‌ای که در شهر فرغانه بازی‌های خود را به پایان ببرد، باید نگاه‌ها را به سمت حسین عبدی و تیم خوبی که ساخته ببریم. تیمی که بدون شک در بازی‌های نهایی جام ملت‌ها همانند بازی‌های مقدماتی می‌تواند فوتبال خوبی را به نمایش بگذارد و سزاوارانه برای صعود به جام جهانی بجنگد. چه خوب با هر نتیجه‌ای در مسابقات جام ملت‎‌های آسیا هر دو تیم در ادامه مسیر حمایت شوند تا بازیکنان این دو تیم که از بین هزاران بازیکن انتخاب شده‌اند، مسیر خود را درست پیش ببرند و با بر تن کردن پیراهن تیم‌های لیگ برتری در آینده‌ای نزدیک به تیم ملی راه پیدا کنند. البته هم اکنون هم برخی از بازیکنان تیم ملی جوانان پیراهن تیم‌های لیگ برتری را بر تن دارند؛ مثل میلاد کر، محمد امیر حزباوی، فرهاد زاوشی و...

1828597

دیدگاه‌ها