کد خبر : 1893988 | 14 اسفند 1401 ساعت 13:50 | 10.6K بازدید | 6 دیدگاه

گریزمان: می‌خواستم شبی جادویی برای سیمئونه بسازم

آنتوان گریزمان، ستاره اتلتیکو مادرید، از این که تیمش توانسته در شب مهم زندگی دیه‌گو سیمئونه شش گل به سویا بزند ابراز خوشحالی کرد.

گریزمان: می‌خواستم شبی جادویی برای سیمئونه بسازم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لالیگا به مصاف سویا رفت و با نتیجه 1-6 این تیم را در هم کوبید. 
این بازی اهمیت خاصی برای سیمئونه داشت چون او برای ششصد و سیزدهمین بار روی نیمکت اتلتیکو نشست و رکورد بیشترین تعداد حضور روی نیمکت به عنوان سرمربی این تیم را از آن خود کرد. 
گریزمان موفق شد گل سوم تیمش را در این بازی به ثمر برساند و بلافاصله پس از زدن گل به سمت این مربی آرژانتینی رفت تا گلش را به او تقدیم و شادی‌اش را با مربی‌اش تقسیم کرده باشد. 

1828585

او پس از پایان این بازی در این باره به خبرنگاران گفت: «روزی که برای او مهم باشد، برای من هم مهم است. من واقعا می‌خواستم شبی جادویی را برای سیمئونه رقم بزنم و می‌خواستم هم تیمی‌ها و هواداران هم احساسی مشابه داشته باشند. فکر می‌کنم ما پس از جام جهانی در شرایط بسیار خوبی هستیم و امیدوارم که بتوانیم به همین روند ادامه دهیم.»
این ستاره فرانسوی با اشاره به گلی که به ثمر رساند اضافه کرد: «از زمانی که برگشتم این بهترین بازی‌ام بود. بسیار خوشحال هستم. بسیار به سیمئونه، این هواداران و بازیکنان تیمم مدیون هستم و وقتی بیرون از زمین خوشحال باشم، اثراتش در داخل زمین مشخص است. من از لحظاتی که در این تیم سپری می‌کنم نهایت لذت را می‌برم.»

دیدگاه‌ها