کد خبر : 1893993 | 14 اسفند 1401 ساعت 14:38 | 32.4K بازدید | 3 دیدگاه

از ابتدا همه چیز بد شروع شد

بازی در رئال تجربه خوبی برای من نبود

لوکا یوویچ معتقد است نباید در سال 2019 به رئال می‌رفت و از همان ابتدا فشارهایی غیر منصفانه روی او وجود داشت که در نهایت باعث ناکامی‌اش شد.

بازی در رئال تجربه خوبی برای من نبود

به گزارش "ورزش سه"، لوکا یوویچ، مهاجم 24 ساله و صربستانی، پس از جدایی از رئال مادرید به‌صورت آزاد به فیورنتینا پیوست و قراردادی دو ساله با گزینه تمدید برای دو فصل، با این باشگاه فلورانسی امضا کرد. یوویچ در رئال نتوانست ارزش‌هایش را ثابت کند ولی در فیورنتینا بیشتر بازی می‌کند و تا به اینجا در 34 بازی توانسته یازده گل نیز بزند (چهار گل در سری آ). او دو پاس گل نیز داده است. یوویچ دیشب در برتری 2-1 فیورنتینا برابر میلان زننده گل دوم تیمش بود.

1828622

یوویچ دو سال و نیم بازیکن رئال بود ولی یکی از بدترین خریدهای تاریخ این باشگاه لقب گرفت. او در مورد تجربه حضورش در رئال گفت: «از همان ابتدا همه چیز بد شروع شد و در نهایت بد نیز به اتمام رسید. خیلی زود فرانکفورت را ترک کردم و معتقدم باید سال‌های بیشتری آنجا می‌ماندم. بازی در رئال که بزرگ‌ترین باشگاه دنیاست، کار ساده‌ای نیست و از همان شروع انتقالم تمام توجهات به من بود. مصدومیت‌ها، بیماری کووید و نیز قضاوت‌های غیرمنصفانه که فشار زیادی بر من وارد کردند، باعث شد تا نتوانم ارزش‌هایم را اثبات کنم. در مجموع تجربه حضور در رئال برایم مثبت و خوشایند نبود.»

1828623
1828621

یوویچ ادامه داد: «در فیورنتینا همه چیز بهتر پیش می‌رود. رئیس باشگاه اصرار زیادی به جذب من داشت و از او متشکرم. هدف ما کسب رتبه‌ای خوب در سری آ و قهرمانی در لیگ کنفرانس است. اینجا راحتم و اطمینان دارم گل‌های بیشتری تا پایان فصل خواهم زد.»

دیدگاه‌ها