کد خبر : 1894009 | 14 اسفند 1401 ساعت 16:25 | 34.5K بازدید | 4 دیدگاه

مربی سابق پدیده آرژانتینی:

گارناچو بازیکنی رذل و مشکل‌ساز بود!

مربی گارناچو در پایه‌های اتلتیکو مادرید گفت که او در 15 سالگی بسیار بی‌انضباط و سرکش بود.

گارناچو بازیکنی رذل و مشکل‌ساز بود!

به گزارش "ورزش سه"، الخاندرو گارناچو پدیده این روزهای منچستریونایتد است. این مهاجم 18 ساله آرژانتینی متولد مادرید، محصول آکادمی اتلتیکو مادرید است ولی در منچستریونایتد تبدیل به چهره‌ای جهانی شده و در فهرست جدید تیم ملی آرژانتین نیز قرار گرفته است. او که می‌تواند برای اسپانیا هم بازی کند، آرژانتین را ترجیح داده است. گارناچو در 29 بازی برای یونایتد توانسته پنج گل بزند و مذاکرات تمدید قرارداد با او نیز نتایج مثبتی داشته است. از قرارداد فعلی او یک سال و نیم دیگر باقی مانده است.

1808010

خسوس آدولفو مارکوس، مربی گارناچو در پایه‌های اتلتیکو، در مورد او حرف‌های جالبی زده است. او به مارکا گفت: «من مربی جوانان باشگاه بودم، ولی به من گفتند باید در یک رده پایین‌تر مشغول کار شوم تا هدایت مستعدترین بازیکن پایه‌های باشگاه را برعهده بگیرم. گارناچو 15 ساله بود و در همان نگاه اول می‌توانستید متوجه شوید باهوش‌تر از دیگران است، ولی مشکل او بی‌انضباطی‌هایش بود. گارناچو یک فوتبالیست کوچه-خیابانی و بزرگ شده یکی از محلات فقیرنشین ختافه بود. اصلا به درس اهمیت نمی‌داد و تصمیم گرفتیم او را در هتل آکادمی مستقر کنیم.»

1804251

مارکوس ادامه داد: «با این حال او در هتل هم بی‌انضباطی‌هایش را ادامه می‌داد. گارناچو بازیکنی رذل و مشکل‌ساز بود و کارهای عجیبی انجام می‌داد. با خودش غذا و شیرینی به اتاقش می‌برد و درحالی‌که آوردن موبایل به اتاق ممنوع بود، او مخفیانه تا صبح با موبایلش مشغول بود. یادم است در اولین بازی او را در دقیقه 10 تعویض کردم. در خدمت تیم نبود و کاری که گفته بودم را انجام نمی‌داد. خیلی زود و در اولین حمله پس از تعویض او به گل رسیدیم و بازی را با 6 گل پیروز شدیم. الخاندرو با پختگی باورنکردنی واکنش نشان داد. او شکایت نکرد و تمام هفته خیلی سخت در صدد جبران بود. او یک بچه باهوش بود که می‌دانست اشتباه کرده است. الخاندرو این ویژگی را در خودش دارد که مخصوص بازیکنان بزرگ است؛ آنها می‌توانند سرکش باشند.»

دیدگاه‌ها