کد خبر : 1894048 | 14 اسفند 1401 ساعت 18:45 | 39.1K بازدید | 15 دیدگاه

گزارش اسپورت:

بارسلونا پروژه شکار از منچسترسیتی را کلید زد

طبق ادعای اسپورت، بارسلونا از همین حالا قصد دارد مذاکره با چهار بازیکن منچسترسیتی برای فصل بعد را شروع کند.

بارسلونا پروژه شکار از منچسترسیتی را کلید زد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با وجود مشکلات فرپلی مالی و تهدیدات لالیگا امیدوار است بتواند شرایط را به گونه‌ای فراهم کند که در تابستان 2023 نیز همچون تابستان گذشته یکی از فعال‌ترین باشگاه‌ها در انتقالات باشد. بارسلونا برای تقویت خود نگاه ویژه‌ای به چند بازیکن منچسترسیتی دارد.

1828719

امروز دیاریو اسپورت نوشت که بارسا بار دیگر پروژه جذب بازیکن از منچسترسیتی را کلید زده و در تیم مدیریت ورزشی قصد دارند تماس‌ها و مذاکره با بازیکنان مدنظر را شروع کنند.

1799042

طبق این گزارش، برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی سیتی، جدی‌ترین گزینه بارسلونا برای تقویت فاز هجومی محسوب می‌شود. این هافبک تهاجمی گلزن، در تابستان گذشته نیز سخت مورد توجه بارسا قرار داشت ولی مشکلات مالی و تقاضای بالای سیتی مانع انتقال او شد. بارسا تابستان آتی بار دیگر برای خرید او تلاش خواهد کرد.

1772869

سیتی قصد دارد گواردیول، مدافع کروات لایپزیش، را به خدمت بگیرد و در این صورت آیمریک لاپورت در فهرست فروش قرار خواهد گرفت. بارسا به این مدافع چپ‌پا علاقه‌مند است.

1828718

گزینه دیگر رودری است اما احتمال این انتقال بالا نیست و اسپورت حتی آن را غیرممکن می‌داند، چون هافبک ملی‌پوش اسپانیایی جایگاهی ثابتی در ایده‌های گواردیولا دارد. 

1792615

چهارمین بازیکن سیتی که موردعلاقه بارسا قرار دارد، ایلکای گوندوگان است. هافبک آلمانی قراردادش در پایان فصل تمام می‌شود و بازیکن آزاد خواد بود. بارسا شرایط او را به دقت زیر نظر دارد.

دیدگاه‌ها