کد خبر : 1894068 | 14 اسفند 1401 ساعت 19:41 | 7.9K بازدید | 1 دیدگاه

آخرین صحبت‌های کلوپ و تن‌هاخ پیش از بازی بزرگ

یورگن کلوپ و اریک تن‌هاخ در آستانه دیدار امشب لیورپول و منچستریونایتد در صحبت‌هایی کوتاه به فوتبال‌دیلی درباره ترکیب انتخابی‌شان و انتظاری که از این مسابقه دارند صحبت کردند.

آخرین صحبت‌های کلوپ و تن‌هاخ پیش از بازی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه آنفیلد از دقایقی دیگر شاهد برگزاری یکی از حساس‌ترین دیدارهای فوتبال انگلیس است.

شاگردان یورگن کلوپ در خانه‌شان میزبان منچستریونایتد هستند. این دومین دیدار دو تیم در فصل جاری است و مرسی‌سایدی‌ها امیدوارند شکست خود در بازی گذشته را جبران کنند.

پیش از شروع مسابقه و بعد از اعلام رسمی ترکیب رسمی دو تیم از سوی مربیان، یورگن کلوپ و اریک تن‌هاخ در مقابل دوربین برنامه فوتبال‌دیلی قرار گرفتند و در صحبت‌هایی کوتاه نظرشان را درباره مسابقه پیش رو اعلام کردند.

یورگن کلوپ گفت: "در خط میانی تصمیم گرفتم در این بازی از هندرسون، فابینیو و هاروی الیوت استفاده کنم. این ترکیب می‌تواند همه نیازهای ما را در مرکز زمین برآورده کند. کلید اصلی برای پیروزی ما؟ خوب بازی کردن است. تنها چیزی که می‌تواند کمک کند همین است".

1799053

اریک ها‌خ گفت: "اینکه ترکیب اصلی ما در شروع بازی با لیورپول همان ترکیبی است که هفته گذشته در فینال جام اتحادیه به میدان رفت کاملا تصادفی است. اینطور نیست که ما بخواهیم آن ترکیب را همیشه حفظ کنیم. بقیه بازیکنان هم امروز می‌توانستند در ترکیب باشند، ولی به این نتیجه رسیدیم که برای این بازی بهترین ترکیب همین خواهد بود. برای غلبه بر جو آنفیلد باید روحیه، اراده و مقاومت بالا داشته باشیم. پیروزی ما در بازی قبلی هیچ تاثیری در این بازی نخواهد داشت. آن مسابقه تمام شد و رفت".

1786789

دیدگاه‌ها