کد خبر : 1894132 | 15 اسفند 1401 ساعت 03:30 | 3.7K بازدید | 2 دیدگاه

بندهای عجیب قرارداد و شرایط مبهم رزاقی‌راد

بلاتکلیفی عجیب روی نیمکت پارس جنوبی!

با وجود صحبت‌های مطرح شده درباره برکناری ایمان رزاقی راد در جلسه یکشنبه اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.

بلاتکلیفی عجیب روی نیمکت پارس جنوبی!

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی‌جم با سابقه سه فصل حضور در لیگ برتر در فصل جاری لیگ دسته اول هم عزم خود را جزم کرده بود تا دوباره به سطح اول فوتبال ایران برگردد. پارسی‌ها که با مدیریت بهرام رضاییان باتجربه یکبار طعم شیرین صعود را چشیده بودند، قصد داشتند این اتفاق را تکرار کنند.

بر این اساس از ابتدای فصل مدیریت باشگاه پارس جنوبی با نظر کادرفنی تیمی در حد قهرمانی و صعود به لیگ برتر بست. در نیم فصل نیز با نظر کادرفنی در راستای تقویت تیم اقدام شد اما از نظر نتیجه گیری آنها شرایط خوبی ندارند.

پارس جم در هفته بیست و چهارم لیگ یک در بازی خانگی مقابل خلیج فارس ماهشهر پایین جدولی به میدان رفت و به نتیجه ای بهتر از تساوی دست نیافت تا زمزمه های تغییر روی نیمکت این تیم به گوش برسد.

در این راستا اعضای کمیته فنی پارس جنوبی اکثریت رای به برکناری ایمان رزاقی راد دادند و تصور می‌شد در جلسه عصر یکشنبه این موضوع صورتجلسه و رسما اعلام شود اما چنین اتفاقی رخ نداد.

ظاهرا در جلسه هیات مدیره پارس جنوبی، اعضا در باره برکناری رزاقی راد به تصمیم جمعی نرسیدند و قرار است روز دوشنبه جلسه دیگری برگزار شود.

مساله مهمی که باعث شده هیات مدیره باشگاه درباره رزاقی راد دودل شود، ماجرای بندهای قرارداد این مربی است. ظاهرا در این قرارداد که در زمان مدیرعاملی افشاری در پارس جنوبی امضا شده، بندهایی وجود دارد که اگر باشگاه بخواهد او را اخراج کند باید تا پایان فصل بعد مبلغ قرارداد را پرداخت کند. از سوی دیگر سرمربی پارس جم اعلام کرده که از سمتش استعفا نمی‌دهد و همین مساله با توجه به قراردا طولانی مدت کار را برای برکناری این مربی سخت خواهد کرد.

با همه اینها باید دید در جلسه روز دوشنبه هیات مدیره پارس جنوبی چه اتفاقی می‌افتد و چه موضوعاتی در انتظار نیمکت این تیم لیگ یکی است.

دیدگاه‌ها