کد خبر : 1894150 | 15 اسفند 1401 ساعت 02:35 | 15.6K بازدید | 8 دیدگاه

از این همه فاصله با یوونتوس خوشحال هستم

مورینیو: اجازه بدهید در آرامش کارم را بکنم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، بعد از برد مهم تیمش مقابل یوونتوس تاکید کرد این نتیجه هم نمی‌تواند ناراحتی باخت هفته قبل را از بین ببرد.

مورینیو: اجازه بدهید در آرامش کارم را بکنم

به گزارش "ورزش سه"، آ.اس.رم موفق شد یوونتوس را با یک گل شکست داده و ضمن جبران باخت هفته گذشته مقابل کرومونزه، به دو امتیازی اینترمیلانِ رده دومی برسد. ژوزه مورینیو بعد از پیروزی امشب شاگردانش تاکید کرد که رم بهتر از یووه بود.

سرمربی رم که هنوز باخت هفته گذشته را فراموش نکرده گفت: "وقتی به بازی با کرومونزه فکر می‌کنم هنوز عصبانی می‌شوم چون قبول این باخت بسیار دشوار است. وقتی به عنوان یک تیم همه تلاش خود را به کار بگیریم، می‌توانیم به نتیجه دلخواه خود برسیم. از این پیروزی راضی و خوشحالم اما دلیل نمی‌شود که باخت هفته قبل را فراموش کنم."

شاگردان مورینیو در حالی امشب یوونتوس را شکست دادند که تیم حریف سه بار تیر دروازه آنها را به لرزه درآورد. مورینیو در خصوص عملکرد تیمش افزود: "رم این بازی را برد چون بازیکنانش با صد در صد توان خود بازی کردند. نمی خواهم این برد را پای مسائل تاکتیکی بگذارم چرا که با ذهنیت خوب بازیکنانمان بود که یووه را شکست دادیم. مشکل این است که شما هرگز نمی‌دانید رم چه زمانی آماده کسب نتیجه است. ما از نقاط ضعف خود آگاه هستیم و سعی می‌کنیم آنها را پنهان کنیم. اگر همیشه صد در صد نباشیم قطعا آسیب خواهیم دید."

1828978

او در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد: "من به آلگری و شاگردانش احترام می‌گذارم. آنها تیم بسیار خوبی هستند و در بهترین فرم این فصل خود قرار دارند. وقتی آنها اقدام به دفاع مطلق کنند، زدن چندین گل خیلی سخت می‌شود. بنابراین مهم بود که مالکیت توپ را حفظ کرده و اجازه حمله به آنها ندهیم. آنها وقتی حمله می‌کردند کار برای ما سخت می شد اما در کل خوب بودیم و روی پاتریسیو نیز امشب معجزه کرد. این خیلی مهم بود چرا که وقتی مقابل یووه بازی می کنید باید دروازه بان شما شبی عالی داشته باشد."

سرمربی رم افزود: "من و آلگری رابطه بسیار خوبی داریم و همواره در ارتباط هستیم. اکنون به ناراحتی او احترام می‌گذارم و نسبت به تیمش ادای احترام می‌کنم ولی بسیار خوشحالم که چنین فاصله ای با آنها داریم. چرا که یووه تیم بزرگی است و با وجود کسر 15 امتیاز، تیمی است که می تواند 6-7 برد متوالی کسب کند."

مورینیو به دلیل درگیری با داور چهارم بازی با کرومونزه ابتدا از این دیدار محروم بود اما درخواست تجدید نظر اضطراری باشگاه رم باعث شد تا محرومیت دو جلسه ای این مربی به تعویق بیفتد. او در رابطه با حضور دقیقه نودی خود روی نیمکت رم گفت: "صحبت خاصی در این خصوص ندارم. تحقیقات در حال انجام است و من هم به آن احترام می گذارم. فقط بار دیگر تکرار می‌کنم، تنها چیزی که می‌خواهم این است که اجازه داشته باشم کارم را در آرامش انجام دهم."

دیدگاه‌ها