کد خبر : 1894151 | 15 اسفند 1401 ساعت 03:02 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

کین مرتکب اشتباه شد و عذرخواهی کرد، تمام!

آلگری: شرایط ما را هیچ تیمی در تاریخ تجربه نکرده است

مکس آلگری، سرمربی تیم یوونتوس، بعد از شکست 1-0 مقابل رم تاکید کرد که بخاطر یک بازی نباید عملکرد خوب اخیر تیمش زیر سوال برود.

آلگری: شرایط ما را هیچ تیمی در تاریخ تجربه نکرده است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس یکشنبه شب با یک گل مغلوب میزبان خود آ.اس.رم شد تا نوار شکست ناپذیری‌اش بعد از هفته ها پاره شود. مکس آلگری، سرمربی این تیم، بعد از بازی با رم تاکید کرد که شاگردانش باید آرامش خود را حفظ کنند چرا که در واقعیت موفق به کسب 50 امتیاز شده اند (بدون در نظر گرفتن 15 امتیاز کسر شده اخیر).

او در خصوص شکست یک بر صفر مقابل شاگردان ژوزه مورینیو گفت: "باید در نیمه اول که فرصت نفوذ از بین خطوط رم را داشتیم عملکرد بهتری ارائه می‌کردیم با این وجود اما گل خوردیم. فوتبال همین است و در یک لحظه ممکن است همه چیز را از دست داده و شکست بخورید. کارت قرمز هم که مسلما کار ما را سخت تر کرد."

سرمربی یوونتوس افزود: "پوگبا و کیه‌زا هنوز به آمادگی کامل نرسیده اند. بچه ها باید آرامش خود را حفظ کنند. ما در این فصل 50 امتیاز کسب کرده ایم. بازی سختی بود و بعد از باخت این گونه به نظر می‌رسد که دنیا در حال خراب شدن روی سر ماست. با این وجود اما می‌توانیم دوباره برخیزیم و از نو شروع کنیم."

1828980

آلگری با اشاره دوباره به شرایط سخت تیمش بعد از کسر 15 امتیاز تاکید کرد: "همه دوست دارند از بیرون گود نظر بدهند. اما این را باید بدانید که شرایط فعلی یوونتوس را هیچ باشگاه دیگری در تاریخ فوتبال تجربه نکرده است. البته یک بازی نمی‌تواند تمام ارزش بالای کارهای خوبی را که ما در این مدت انجام داده ایم از بین ببرد."

اخراج مویزه کین تنها 40 ثانیه بعد از ورودش به زمین، در حالی که قرار بود به عنوان ناجی یووه در دقایق پایانی ظاهر شود، عجیب ترین اتفاق بازی بود. آلگری در این رابطه گفت: "او مرتکب اشتباه شد و بابت آن عذرخواهی کرد. اخراج او تیم را به دردسر انداخت اما این یک تجربه بزرگ برای این بازیکن جوان بود. بازیکن تعویضی باید در هنگام ورود به زمین تغییر مثبت ایجاد کند اما کین واکنش اشتباهی نشان داد و کار را خراب کرد."

آلگری در پایان صحبت‌های خود توضیح داد که چرا مانوئل لوکاتلی را پس از اینکه از عملکرد او عصبانی بود، تعویض کرد: "به نظرم او بعد از دریافت گل بیش از حد جلو کشید و آدرین رابیو را تنها گذاشت. باید بعد از گل منظم تر عمل می‌کردیم چون هنوز 35 دقیقه باقی مانده بود. چندین موقعیت گل را مقابل تیم بسیار خوب رم ایجاد کردیم ولی به راحتی آنها را از دست دادیم."

دیدگاه‌ها