کد خبر : 1894248 | 15 اسفند 1401 ساعت 15:55 | 25.1K بازدید | 24 دیدگاه

ستاره نه، ما یک تیم هستیم

مانیفست جدید خمس برای شروع دوباره تراکتور

عکس تیمی تراکتور را نگاه کنید، چند نفر از آنها به نظر شما ستاره هستند؟

مانیفست جدید خمس برای شروع دوباره تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، تیمی که از ۱۱ هفته ابتدایی با هدایت قربان بردیف ۱۵ امتیاز گرفته بود، از ۱۱ بازی بعدی با سرمربی‌گری خمس ۲۱ امتیاز گرفته است. این یک پیشرفت استثنایی برای تیمی است که اسکواد نامتوازنی را در اختیار دارد که شاید قابل‌مقایسه با پرسپولیس، سپاهان و استقلال نباشد.

البته شاید در مقایسه سطحی، برخی پیروزی تراکتور مقابل پرسپولیس با سرمربی روس‌تبار و شکست این تیم برابر پرسپولیس با خمس را برای نتیجه‌گیری دیگری استفاده کنند، اما هواداران این تیم به خوبی می‌دانند که تیمشان در این مدت چه تغییر مثبتی داشته است.

آنها روز گذشته شکست ۲-۰ برابر پرسپولیس پرستاره و مدعی را ناگهان با نتیجه ۲-۲ عوض کردند و چه بسا فرصت زدن گل سوم را هم داشتند و در آخر هم روی یک بی‌دقتی دروازه را بازشده دیدند.

کافی است عکس تیمی تراکتور را نگاه کنید و ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، صفا هادی و رضا اسدی را کنار بگذارید. ۷ بازیکن دیگر در عین شایستگی شاید مهره‌هایی نباشند که در ترکیب اصلی تیمی قرار بگیرند.

با این حال آنها نه به عنوان یک ستاره، بلکه در قالب تیمی، توانسته‌اند تیمی منسجم را تشکیل دهند که استقلال را می‌برد، به گل‌گهر نمی‌بازد و برابر پرسپولیس تا آخرین لحظه مبارزه می‌کند.

این اعتمادبه‌نفسی است که از سرمربی به تیم تزریق شده. کسی که در همه نشست‌های مطبوعاتی می‌گوید: «نفرات مهم نیستند، ما باید تیم باشیم.» این شاید مانیفست جدید تیمی باشد که می‌خواهد دوباره به صحنه فوتبال ایران برگردد.

1829161

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها