کد خبر : 1894262 | 15 اسفند 1401 ساعت 17:40 | 12.7K بازدید | 3 دیدگاه

پاداش گل باارزش ریس نلسون: تمدید قرارداد

بعد از آنکه ریس نلسون در آخرین ثانیه‌های وقت‌های تلف‌شده دیدار آرسنال و بورنموث گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند، توپچی‌ها بار دیگر مذاکره برای تمدید قرارداد او را آغاز کرده‌اند.

پاداش گل باارزش ریس نلسون: تمدید قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز شنبه در ورزشگاه خانگی‌اش به مصاف بورنموث رفته بود. درحالی‌که دو تیم تا دقیقه 97 با تساوی 2-2 به کار خود ادامه می‌دادند ریس نلسون گل پیروزی‌بخش تیمش را وارد دروازه حریف کرد. این گل در کورس قهرمانی برای توپچی‌ها آنقدر مهم است که نمی‌توان روی آن ارزش گذاشت.

1829188

این وینگر 23ساله محصول آکادمی باشگاه آرسنال است، اما او کمتر مورد توجه سرمربیان اخیر قرار داشته و روی‌هم‌رفته برای تیم بزرگسالان آرسنال 56 بازی انجام داده است. نلسون در فصل جاری از سوی میکل آرتتا تنها در 8 مسابقه به میدان فرستاده شده است.

نلسون اولین بار در سال 2017 به تیم بزرگسالان باشگاهش وارد شد. اما قرارداد ریس نلسون با آرسنال تابستان آینده به پایان می‌رسد. در گذشته برخی هواداران آرسنال از تعلل مدیران در مذاکره برای تمدید او انتقاد می‌کردند، اما امروز در انگلیس ادعا شد که بعد از گل باارزش او به بورنموث آرسنالی‌ها حالا مذاکره با این وینگر را آغاز کرده‌اند.

دیلی‌میل می‌گوید ریس نلسون تمایل دارد تا پایان دوران فوتبالش بازیکن آرسنال باشد و به همین علت از توجهی که مدیران آرسنال به او نشان داده‌اند خوشحال است.

1829189

ریس نلسون در ماه اکتبر هم در مقابل ناتینگهام فارست دو گل برای آرسنال زده بود، ولی بعد، از ناحیه ران پا دچار مشکل شد و از آن زمان در تیم میکل آرتتا به حاشیه رفت.

دیدگاه‌ها