کد خبر : 1894279 | 15 اسفند 1401 ساعت 18:15 | 10.4K بازدید | 4 دیدگاه

می‌خواهیم به یک چهارم نهایی برویم

مربی بنفیکا: 90 دقیقه تا یک دستاورد بزرگ فاصله داریم

راجر اشمیت از انگیزه‌های بالای بنفیکا برای صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت و اینکه برای باشگاه لیسبونی این دستاوردی بزرگ خواهد بود.

مربی بنفیکا: 90 دقیقه تا یک دستاورد بزرگ فاصله داریم

به گزارش "ورزش سه"، بنفیکا فردا در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان میزبان کلوب بروژ است. سرخپوشان لیسبونی در بازی رفت 0-2 پیروز شده‌اند و شانس بسیار بیشتری برای رفتن یه یک چهارم نهایی دارند.

1829223

راجر اشمیت، مربی بنفیکا، در نشست خبری بازی فردا گفت: «آنها می‌خواهند صعود کنند و به بیش از دو گل نیاز دارند. ما از ابتدا به گونه‌ای بازی خواهیم کرد که انگار در بازی رفت پیروز نشده‌ایم. ما هرگز نمی‌دانیم برنامه حریف چیست و به همین دلیل روی خودمان تمرکز می‌کنیم. ما به خودمان ایمان داریم و فردا تمام تلاش خود را برای ارائه 90 دقیقه بازی برتر و هجومی انجام خواهیم داد. ما شایسته رفتن به دور بعد هستیم، ولی باید این را در زمین ثابت کنیم. اگر بلژیکی‌ها شب خوبی داشته باشند، می‌توانند مشکلات زیادی برای ما ایجاد کنند. برای یک بازی فشرده و سخت و یک نمایش فوتبال خوب آماده‌ایم.»

1798420

اشمیت ادامه داد: «من فکر می‌کنم همه تیم هایی که در این مرحله هستند، قدرت بالایی دارند و می‌توانند به دور بعد بروند، اما قطعا شانس همه برابر نیست. آنهایی که بودجه کمتری دارند، شانس کمتری دارند و تیم‌هایی متمول طبعا شانسشان بیشتر است. با این حال هیچ چیز در فوتبال غیرممکن نیست. در حال حاضر ما تمرکز زیادی روی رسیدن به یک چهارم داریم، که برای باشگاهی مانند بنفیکا دستاوردی عالی خواهد بود. فاصله ما با این مهم، 90 دقیقه است.»

با بازگشت گونچالو گِدِش و چیکینیو، اشمیت تقریبا اکثر بازیکنان خوب خود را در اختیار دارد. او در مورد ترکیب اصلی بنفیکا گفت: «هنوز تصمیمی نگرفته‌ام، ولی خوشحالم که همه بازیکنانم را در دسترس دارم. چیکینیو و گِدِش، آماده کمک به تیم هستند و امروز تمرین کردند. حالا باید به بهترین ترکیب ممکن فکر کنم.»

دیدگاه‌ها