کد خبر : 1894286 | 15 اسفند 1401 ساعت 18:32 | 8.2K بازدید | 4 دیدگاه

از مساوی راضی نیستیم؛ همه بازی‌ها برای برد بازی می‌کنیم

درخواست مهم کاپیتان فولاد از هواداران

ساسان انصاری می‌گوید حضور هواداران فولاد در دیدار با استقلال، تاثیر زیادی روی عملکرد این تیم خواهد داشت.

درخواست مهم کاپیتان فولاد از هواداران

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری پس از تساوی فولاد برابر مس کرمان اظهار داشت: بازی در نیمه اول برای ما آنطور که ما می‌خواستیم پیش نرفت و نسبت به توانایی‌هایی که داشتیم، خوب نبودیم. اما در نیمه دوم بازی در اختیار ما بود و موقعیت‌های خیلی خوبی هم داشتیم اما مساوی شد.

او ادامه داد: قطعا ما از نتیجه مساوی راضی نيستيم. ما تیم بزرگ فولاد هستیم و هم در خانه و هم در خارج از خانه این انتظار وجود دارد که برای برد وارد زمین شویم.‌ انشالله از بازی بعد بتوانیم جبران کنیم و نتیجه خوبی بگیریم.

وینگر فولاد در مورد تقابل هفته آینده با استقلال عنوان کرد: بازی حساس و سنگینی در زمین خودمان داریم و قطعا نیاز به حضور هواداران و انرژی مثبت آنها داریم. فولاد هواداران فوق‌العاده‌ای دارد و قدرت تیم ما با حضور هواداران چند برابر می‌شود. حضور هواداران می‌تواند در روند تیم ما تاثیرگذار باشد.

انصاری درباره دیدار با گل‌گهر در جام حذفی نیز بیان کرد: قطعا بعد از بازی با استقلال به این بازی هم فکر می‌کنیم. ما باید جام حذفی را خیلی جدی بگیریم و با توجه به روندی که داشتیم، جام حذفی اهمیت زیادی برای ما دارد. همه ما بازیکنان باید درک کنیم که چهار بازی فینال‌گونه داریم و باید برای هدفمان که قهرمانی است، تلاش کنیم.

دیدگاه‌ها