کد خبر : 1894297 | 15 اسفند 1401 ساعت 20:15 | 21.8K بازدید | 15 دیدگاه

مربی سابق ستاره انگلیسی دورتموند:

امکان ندارد جود بلینگام به منچستریونایتد برود

مربی سابق جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، می‌گوید او چند سال پیش که در ناتینگهام فارست بازی می‌کرد به پیشنهاد منچستریونایتد برای جذب او بی‌اعتنایی کرد و سرانجام راهی آلمان شد.

امکان ندارد جود بلینگام به منچستریونایتد برود

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که در کنار لیورپول و رئال مادرید از منچستریونایتد هم به عنوان یکی از باشگاه‌های خواهان جذب جود بلینگام یاد می‌شود مربی سابق این پدیده انگلیسی می‌گوید بلینگام چند سال پیش با بی‌اعتنایی کامل با تقاضای منچستریونایتد روبرو شده بود و بسیار بعید است که حالا بخواهد به این تیم ملحق شود.

این صحبت‌ها توسط پپ کلاتت، سرمربی سابق ناتینگهام فارست، مطرح شد. او به دورانی اشاره کرد که جود بلینگام به عنوان یک پدیده جوان در تیمش بازی می‌کرد و در زمان او بود که برای اولین بار در شانزده سالگی پیراهن تیم بزرگسالان فارست را به تن کرد.

1829246

کلاتت می‌گوید زمانی که مدیران باشگاه به بلینگام اطلاع دادند منچستریونایتد می‌خواهد با او مذاکره کند بلینگام به این درخواست بی‌اعتنا بود و گفت نمی‌خواهد تمرینش را به خاطر این ماجرا از دست بدهد. او در واقع اشاره می‌کند که بلینگام علاقه‌ای به پوشیدن پیراهن یونایتد نداشته است.

سرمربی سابق ناتینگهام فارست به فورفورتو گفت: "یک روز رئیس باشگاه به من گفت جود امروز تمرین نمی‌کند، چون اجازه دادیم برای مذاکره با منچستریونایتد برود. ولی جود در نهایت به تمرین آمد و گفت حاضر نیست تمرینش را به خاطر این چیزها از دست بدهد! بعد که با او صحبت کردم خیلی روشن و واضح گفت اولویت برایش باشگاهی است که به رشد و پیشرفتش کمک کند. او به پول فکر نمی‌کرد. دورتموند به جود فرصت داد تا خودش را در بوندس‌لیگا و اروپا نشان بدهد".

1829247

دیدگاه‌ها