کد خبر : 1894299 | 15 اسفند 1401 ساعت 19:24 | 38.3K بازدید | 11 دیدگاه

بهترین گلزن تاریخ از فاصله یازده متری! (عکس)

قدر کوین یامگا را آن دسته از هواداران استقلال می‌دانند که به خراب شدن یکی در میان پنالتی‌های تیمشان در سالیان اخیر عادت کرده بودند.

بهترین گلزن تاریخ از فاصله یازده متری! (عکس)

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال استقلال در یکی از تماشایی‌ترین بازی‌های فصل، پس از اینکه با یک گل از گل گهر سیرجان عقب افتاده بود، به بازی برگشت و به مانند بازی دور رفت در آخرین دقیقه بازی با پنالتی یامگا به برتری رسید.

مهارت خیره‌کننده کوین یامگا در ضربات پنالتی که برای چهارمین بار در بازی برابر گل‌گهر به داد استقلال رسید، این بار خیال هواداران را پیش از زده شدن ضربه از گلزنی راحت کرده بود.

یامگا که از زمان حضورش در استقلال به پنالتی زن اول این تیم تبدیل شده، استاد مسلم گلزنی از روی نقطه پنالتی است و در همین فصل هم در دیدار برابر تراکتور در جام حذفی نشان داده بود که تبحرش در به ثمر رساندن ضربات پنالتی تا چه اندازه به داد استقلال در روزهای سخت می‌رسد.

یامگا که در دور رفت هم ضربه پنالتی در آخرین دقیقه بازی را وارد دروازه فروزان کرده بود، امشب هم در آخرین دقیقه بازی در وقت‌های اضافه پشت توپ قرار گرفت و با یک مکث در گام یکی مانده به آخر گلر را فریب داد و در خلاف جهت حرکت منادی، گل پیروزی‌بخش تیمش را وارد دروازه گل گهر کرد.

عکس: امیرحسین خیرخواه

1829255

دیدگاه‌ها