کد خبر : 1894300 | 15 اسفند 1401 ساعت 20:52 | 18.4K بازدید | 6 دیدگاه

جنجال مدیر ورزشی PSG: امباپه می‌تواند بهتر بازی کند

لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن، در اظهارنظری جنجالی درباره ستاره فرانسوی تیمش، کیلیان امباپه، گفت او ظرفیت بیشتری دارد و می‌تواند بهتر از آنچه این روزها به نمایش می‌گذارد فوتبال بازی کند.

جنجال مدیر ورزشی PSG: امباپه می‌تواند بهتر بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه روز شنبه در جریان پیروزی 4-2 تیمش، پاری‌سن‌ژرمن مقابل نانت در لیگ یک فرانسه دویست و یکمین گل خود برای این باشگاه را به ثمر رساند. پی‌اس‌جی در این مسابقه مراسمی برای ستایش از امباپه برگزار کرد و جامی به یادبود به او هدیه داد.

1829263

با توجه به این درخشش امباپه است که صحبت‌های اخیر لوئیس کامپوس درباره او جنجالی شده است. مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید امباپه نباید به این افتخارات بسنده کند و از خودش راضی بشودريال، چرا که او ظرفیت بیشتری دارد و می‌تواند از آنچه این روزها می‌بینیم بهتر بازی کند.

کامپوس که با تله‌فوت صحبت می‌کرد گفت: "من دائما کیلیان را تحریک می‌کنم، چون می‌دانم او می‌تواند بهتر کار کند. معتقدم کیلیان وقتی به بیست و پنج یا بیست و شش سالگی برسد، آن زمان است که در اوج خواهد بود. او باید به کار کردن و تلاش ادامه بدهد. او این روزها خوب است و در استانداردی بالا بازی می‌کند ولی می‌تواند بهتر بشود".

1829264

امباپه با پشت سر گذاشتن ادینسون کاوانی به بهترین گلزن تاریخ پی‌اس‌جی تبدیل شد. امباپه در حالی به رکورد 201 گل برای باشگاه فرانسوی رسید که تعداد بازی‌هایش برای رسیدن به این آمار گلزنی 54 بازی کمتر از کاوانی بود که این روزها در والنسیا بازی می‌کند.

دیدگاه‌ها