کد خبر : 1894315 | 15 اسفند 1401 ساعت 19:58 | 24.8K بازدید | 6 دیدگاه

این دیرهنگام ترین گل تاریخ لیگ برتر نبود

استقلال دومین گل دیرهنگام تاریخ لیگ برتر را هم به نام خود ثبت کرد.

این دیرهنگام ترین گل تاریخ لیگ برتر نبود

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که روز گذشته پرسپولیس و سپاهان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیده بودند، استقلال برای ماندن در کورس قهرمانی محکوم شده بود که مقابل گل‌گهر سیرجان به پیروزی دست پیدا کند؛ تقابل با شاگردان امیر قلعه‌نویی که قطعاً آبی‌ها می‌دانستند چه کار دشواری در این مسابقه پیش رو خواهند داشت.

آبی‌های تهران امروز تا دقیقه 91 از حریف سرسخت خود عقب بودند، اما به یک‌باره ورق به سمت شاگردان ریکاردو ساپینتو برگشت و استقلال توانست در لحظات پایانی بازی دو گل به ثمر برساند و به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کند تا همچنان در کورس قهرمانی در کنار پرسپولیس و سپاهان باقی بماند.

1829324

گل دوم استقلال در این مسابقه در دقیقه 12+90 به ثمر رسید؛ گلی پر سر و صدا و جنجالی که از روی نقطه پنالتی وارد دروازه گل‌گهر سیرجان شد. البته این دیرهنگام‌ترین گل تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران نبود.

دو فصل قبل و در تقابل بین دو تیم استقلال و شهرخودرو، مسابقه در دقیقه ۸۴ به حالت توقف در آمد و پس از ادامه بازی، استقلال در دقیقه 16+90 گل زد. در حقیقت استقلال با گلی که در مسابقه امروز برابر گل‌گهر به ثمر رساند دومین گل دیرهنگام تاریخ لیگ برتر را هم به نام خود ثبت کرد.

دیدگاه‌ها