کد خبر : 1894322 | 15 اسفند 1401 ساعت 20:23 | 28.1K بازدید | 12 دیدگاه

این برد را هواداران برای ما آوردند

رضاوند: ادعای برخی کارشناسان داوری زشت است!

هافبک استقلال می‌گوید رضا میرزایی با عملکرد خود بازی را برای تیمش در آورده است.

رضاوند: ادعای برخی کارشناسان داوری زشت است!

به گزارش "ورزش سه"، آرش رضاوند بعد از برتری استقلال مقابل گل‌گهر در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی گفت: فکر کنم تیم ما یک بازی خوب را انجام داد. نیمه اول روی یک اتفاق گل‌ خوردیم. واقعا حقمان برد بود. تا دقیقه 95 جنگیدیم و خدا را شکر توانستیم برنده بازی باشیم.

او درباره نقش هواداران در کسب این پیروزی بیان کرد: قطعا خیلی نقش دارند. امروز این برد را هواداران برای ما آوردند. تا دقیقه 90 به ما انگیزه دادند و تشویق کردند. حتی وقتی بازی را یک بر یک کردیم تشویق کردند. با شور و هیجان خود باعث شدند گل دوم را بزنیم. در این دو سال از نبودن هواداران ضربه خوردیم و بودنشان یک نعمت است.

هافبک استقلال درباره گل زیبای رضا میرزایی و پنالتی‌ای که او گرفت، گفت: رضا یک فوتبالیست خوب و قابل است. امروز هم توانایی خود را نشان داد و امیدوارم همین روند را ادامه بدهد. دمش گرم، امروز هم بازی را برایمان به قول معروف در آورد.

1829329

رضاوند درباره پنالتی اعلام شده به سود استقلال در ثانیه‌های پایانی افزود:‌ قطعا پنالتی بود و فیلم بازی را دیدم. من سر صحنه پنالتی ورود کردم. به نظرم کارشناسان در حق استقلال کم لطفی می‌کنند. بازی با نساجی دفاع حریف پایش را بالا آورده اما می‌گویند مهدی قایدی تمارض کرده است. اصلا می‌خواهید نبینید، نبینید اما اینکه می‌گویید تمارض خدا شاهد است زشت است.

رضاوند در پایان گفت: پای سمت راست آقای حسینی امروز به پشت پای رضا میرزایی خورد و صد درصد پنالتی بود. ولی باز هم یکی، دو تا کارشناس حرف دیگری زدند. اصلا بعید است. در حق استقلال کم لطفی می‌کنند و امیدوارم کارشناسان بیشتر دقت کنند.

دیدگاه‌ها