کد خبر : 1894380 | 16 اسفند 1401 ساعت 08:30 | 43.1K بازدید | 6 دیدگاه

تعویضی که چندان کارساز نشد

کی‌روش برو تو، هیچ‌کس سر نزند!

امیر قلعه‌نویی در دقایق پایانی دیدار با استقلال کی‌روش را استنلی را برای پستی جدید به زمین فرستاد.

کی‌روش برو تو، هیچ‌کس سر نزند!

به گزارش "ورزش سه"، کی روش استنلی مهاجم بلند قامت گل گهر در هفته‌های گذشته به یک بازیکن تعویضی دائمی تبدیل شده است. مهاجم برزیلی که روزگاری بهترین گلزن فوتبال ایران و عصای دست قلعه نویی بود، حالا در گلزنی توفیقی ندارد و دیگر بازیکن فیکس نیست.

کی‌روش استنلی در بازی با استقلال نیز از سوی امیر قلعه‌نویی فراخوانده شد و به زمین رفت اما اینبار او قرار نبود در خط حمله بازی کند.

در دقایق پایانی دیدار گل‌گهر و استقلال امیر قلعه نویی که دوست نداشت برتری یک بر صفر را از دست بدهد کی‌روش را در پست هافبک وسط به زمین فرستاد و جلوی مدافعان قرار داد تا این بازیکن به واسطه بلندی قامت خود اجازه سرزنی به بازیکنان استقلال را ندهد.

1829459

استنلی روی توپ‌های مستقیم ارسالی سعی کرد اجازه سرزنی به بازیکنان استقلال را ندهد اما در صحنه گل اول ثانیه هایی قبل از آنکه توپ به رضا میرزایی برسد در سرزنی ناکام ماند. هرچند که اعضای تیم گل‌گهر اعتقاد دارند در این صحنه روی کی‌روش خطا شده و اکثر کارشناسان داوری نیز این موضوع را تایید کردند.

در هر حال عصر دوشنبه کی‌روش استنلی ماموریت ویژه ای از سوی قلعه‌نویی یافت و باید دید در بازی‌های آینده این بازیکن چه شرایطی پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها