کد خبر : 1894400 | 16 اسفند 1401 ساعت 08:53 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری قطعی مجمع

اعتراض به اعلام نشدن اسامی نامزدهای نهایی

مجمع انتخابات فدراسیون کاراته تا ساعاتی دیگر در حالی برگزار خواهد شد که تا این لحظه اسامی نهایی نامزدهای انتخابات از سوی وزارت ورزش اعلام نشده است.

اعتراض به اعلام نشدن اسامی نامزدهای نهایی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، طبق برنامه از پیش تعیین شده از سوی وزارت ورزش و جوانان مجمع انتخابات فدراسیون کاراته ساعت ۱۰ صبح امروز سه شنبه ۱۶ اسفندماه برگزار خواهد شد. در چنین شرایطی تا این لحظه یعنی حدود یک ساعت به زمان آغاز مجمع، هنوز اسامی نامزدهای نهایی که باید در این انتخابات برای رسیدن به صندلی ریاست رقابت کنند به صورت رسمی اعلام نشده است.

مسئولان فدراسیون کاراته در تماس‌های مکرر تنها به برگزاری قطعی مجمع تاکید دارند و خبر اعلام نشدن اسامی نهایی نامزدها را نیز تایید کرده‌اند.

از ۱۰ نفری که برای حضور در این انتخابات ثبت نام کرده بودند، هومان عسگری، سیدحسن طباطبایی و سیدعباس احمد پناهی سه نفری بودند که از سوی کمیسیون تطبیق مجوز حضور در انتخابات را دریافت کرده بودند و پس از آن نیز ناظریان و سمندر به این لیست اضافه شدند. در حالی که می‌بایست حداقل ۲۰ روز قبل از تاریخ برگزاری مجمع اسامی نامزدهای نهایی اعلام شود، تا این لحظه وزارت ورزش و جوانان هیچ واکنشی در این خصوص نداشته است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که نامزدهای حاضر در این انتخابات به مجمع هم دعوت نشده‌اند.

سید عباس احمدپناهی که سابقه ریاست در فدراسیون کاراته را در کارنامه دارد در گفتگویی کوتاه به خبرنگار مهر گفت: برگزاری مجمع با این روش به هیچ عنوان صحیح نیست. بدون شک به این موضوع رسماً اعتراض خواهیم کرد و از مراجع قانونی پیگیر خواهیم بود.

دیدگاه‌ها