کد خبر : 1894412 | 16 اسفند 1401 ساعت 10:23 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم‌گیری کمیته فنی درمورد سه نفر

اعزام قطعی۱۱تکواندوکار به چین

کمیته فنی فدراسیون تکواندو پس از بررسی نتایج کلیه تکواندوکاران حاضر در رقابت‌های انتخابی، اسامی ۱۱ تکواندوکار را برای حضور در رقابت‌های گرنداسلم اعلام کرد.

اعزام قطعی۱۱تکواندوکار به چین

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان دوشنبه ۱۵ اسفندماه با نظارت مستقیم هادی ساعی رئیس فدراسیون، اصغر رحیمی، هادی افشار و مجید افلاکی به عنوان اعضای کمیته فنی، بیژن مقانلو سرمربی فیض الله نفجم، مسعود حجی زواره و نعیما خواجوی اعضای کادر فنی برگزار شد و کلیه تکواندوکاران حاضر در اردو، مرحله نخست رقابت‌های انتخابی خود را پشت سر گذاشتند.

پس از پایان این مسابقات جلسه کمیته فنی با حضور سرمربی و مربیان تیم به همراه علی تاجیک رئیس سازمان تیم‌های به منظور بررسی عملکرد تکواندوکاران تشکیل شد.

در نهایت نیز اعزام حسین لطفی، مهدی حاج موسایی و علیرضا حسین پور در وزن ۵۸- کیلوگرم، رضا کلهر، محمد صادق دهقانی و دانیال بزرگی، در وزن ۶۸- کیلوگرم، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی و محمد حسین یزدانی در وزن ۸۰- کیلوگرم، علیرضا نادعلیان و آرین سلیمی در وزن ۸۰+ کیلوگرم برای حضور در مسابقات گرنداسلم چین انتخاب و معرفی شدند.

دانیال بزرگی به دلیل عملکرد مثبت در مسابقات انتخابی تیم ملی، با نظر مربیان تیم ملی و کمیته فنی در لیست اعزام به گرنداسلم قرار گرفت. در خصوص اعزام متین رضایی، مهران برخورداری و ابوالفضل عباسی به این رقابت‌ها طی روزهای آینده کمیته فنی تصمیم گیری خواهد کرد.

همچنین با تصمیم کمیته فنی موفقیت در رقابت‌های گرنداسلم چین یکی از معیارهای مهم ارزیابی تکواندوکاران جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان می‌باشد. ضمن اینکه سروش حسینی و مهدی عسگری نیز با نظر کمیته فنی از ادامه حضور در اردوها تیم ملی بازماندند.

دیدگاه‌ها