کد خبر : 1894427 | 16 اسفند 1401 ساعت 10:59 | 29.8K بازدید | 26 دیدگاه

هوینس:

حذف شدن توسط PSG با باختن به ویارئال فرق دارد!

اولی هوینس، رییس سابق بایرن مونیخ، می‌گوید انتظار حذف شدن این تیم برابر پاری سن ژرمن را دارد.

حذف شدن توسط PSG با باختن به ویارئال فرق دارد!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه شب در ورزشگاه آلیانز میزبان پاری سن ژرمن است تا در دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان مقابل این تیم قرار بگیرد. 
بسیاری از رسانه‌های آلمانی در روزهای اخیر مدعی شده بودند که نتیجه این بازی تاثیر زیادی در آینده یولیان ناگلزمان روی نیمکت بایرن دارد و شاید عدم موفقیت در اروپا باعث جدایی او از این باشگاه شود. 
یکی از نقاط تاریک پرونده این مربی جوان آلمانی در بایرن این است که در اولین فصل حضور او بود که این تیم در مرحله یک چهارم نهایی و در کمال ناباوری برابر ویارئال شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. 
آنها حالا در بازی رفت برابر پی اس جی با یک گل به پیروزی رسیدند اما این بردی شکننده است و همچنان احتمال حذف آنها از این رقابت‌ها وجود دارد. 

1828463

هوینس در واکنش به تاثیر این بازی روی آینده ناگلزمان گفت: «من فکر می‌کنم در این موضوع اغراق شده سات. نتیجه بازی چهارشنبه شب هیچ ربطی به ادامه حضور ناگلزمان روی نیمکت بایرن نخواهد داشت.»
او با اشاره به حضور بازیکنان بزرگی چون لیونل مسی و کیلیان امباپه در ترکیب تیم حریف اظهار داشت: «شما ممکن است در بازی مرحله یک هشتم برابر پاری سن ژرمن حذف شوید. این که پی اس جی باعث حذف شما شود با این که به ویارئال ببازید فرق دارد.»
این رییس سابق بایرن همچنین درباره آینده این مربی جوان روی نیمکت بایرن اضافه کرد: «اگر همه چیز به همان شکلی که من حدس می‌زنم پیش برود، در شش تا هشت هفته دیگر لازم نیست باز هم درباره قرارداد ناگلزمان بحث کنیم.»

دیدگاه‌ها