کد خبر : 1894467 | 16 اسفند 1401 ساعت 13:47 | 12.3K بازدید | 14 دیدگاه

رویارویی دوباره،‌ سه سال بعد از بازی جنجالی

پارس جم- استقلال، به یاد تست‌های مثبت کرونا!

آخرین دیدار پارس جنوبی و استقلال با حواشی فراوانی برگزار شد.

پارس جم- استقلال، به یاد تست‌های مثبت کرونا!

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم و استقلال در شرایطی در جام حذفی باهم دیدار می‌کنند که آخرین مسابقه دو تیم حواشی فراوانی داشت.

در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم که آخرین حضور پارس جنوبی در لیگ برتر محسوب می‌شد، دیدار این تیم با استقلال خبرساز شد. در آن زمان که شیوع کرونا در کشور به اوج خود رسیده بود،‌ تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی با ارائه تست‌های مثبت کرونای بازیکنان به سازمان لیگ اعلام کرد که قادر به سفر به جم نیست.

در آن زمان تیم پارس جنوبی، ناظران و تیم داوری آماده برگزاری مسابقه بودند و حتی در زمین هم حضور یافتند و مراسم شروع بازی را انجام دادند تا پرونده به کمیته انضباطی برود. مسئولان باشگاه پارس جنوبی در آن زمان بیانیه هایی را علیه استقلال صادر و حتی اعلام کردند که خبر ابتلای تعداد کثیری از بازیکنان استقلال به کرونا دروغ است.

1829589
تیم داوری ، ناظران و بازیکنان پارس جنوبی به زمین رفتند و عکس یادگاری هم گرفتند اما استقلال در زمین حضور نیافت و بازی معوق شد.

در هر حال کمیته انضباطی حکم به تکرار مسابقه در روز دیگری داد تا بار دیگر صدای جمی‌ها در بیاید. با وجود همه حواشی دو تیم چندی بعد مسابقه معوقه خود را در ورزشگاه تختی جم برگزار کردند که استقلال توانست پارس را شکست بدهد. بعد از بازی اعضای تیم پارس جم بار دیگر بر اشتباه بودن تصمیم کمیته انضباطی معترض شدند و معتقد بودند اگر بازی در تایم خودش برگزار می‌شد نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

حالا با گذشت حدود 3 سال از اتفاقات آن بازی جنجالی، پارس جنوبی و استقلال در جام حذفی باهم مصاف خواهند داد. البته که الان پارس جنوبی شرایط متفاوتی دارد و در لیگ دسته اول به میدان می‌رود. با این حال طلایی پوشان جمی انگیزه زیادی برای رویارویی با استقلال دارند و پیش بینی می‌شود بازی جذابی را در جم شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها