کد خبر : 1894469 | 16 اسفند 1401 ساعت 13:52 | 11.4K بازدید | 7 دیدگاه

روز پرماجرای یحیی و خمس در منطقه فنی

پرسپولیس در شرایطی برابر تراکتور به برتری دست یافت که اعتراض به عملکرد داوری نیز بین دو مربی در دقایق مختلف شکل گرفت.

روز پرماجرای یحیی و خمس در منطقه فنی

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود پیش از سال نو، موفق شد در تبریز تراکتور را شکست دهد تا اکنون اختلاف یک امتیازی خود را سپاهان را حفظ کرده و امیدوار به صدرنشینی در تقابل با حریف مستقیم خود شود.

سرمربی سرخ‌ها که پیش از این برابر مورایس به عنوان یکی از مدعیان نیمکت ایران به برتری چهار گله دست یافته بود، از انگیزه‌های شخصی زیادی به واسطه عدم اعلام نامش برای گزینه سرمربیگری ایران در جدال با پاکو خمس به عنوان گزینه اسپانیایی فدراسیون برخوردار بود.

1829600

در لیستی که فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود نام‌هایی مثل امیر قلعه نویی، پاکو خمس و مورایس نیز دیده می‌شد و اکنون سرمربی سرخ‌ها توانسته برابر تمامی آنها در این فصل با برتری زمین را ترک کند تا از این حیث آمار فوق العاده‌ای را ثبت کند.

پرسپولیس اما در شرایطی برابر تراکتور در تبریز و استادیوم بنیان دیزل به برتری دست یافت که در بیشتر دقایق، در منطقه فنی اعتراضاتی نسبت به عملکرد و قضاوت وحید کاظمی شکل گرفته بود و دو مربی نسبت به تصمیمات وی معترض بودند. اتفاقی که باعث شد تا علی فهیمی راد به عنوان ناظر این بازی بارها مجبور به تلاش برای آرام کردن نیمکت دو تیم داشته باشد.

1829601

دیدگاه‌ها