کد خبر : 1894470 | 16 اسفند 1401 ساعت 14:00 | 16.1K بازدید | 8 دیدگاه

لیزارازو:

پاری سن ژرمن بدون نیمار بهتر بازی می‌کند

بیزانت لیزارازو، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، معقتد است غیبت نیمار در ترکیب پاری سن ژرمن به سود این تیم خواهد بود.

پاری سن ژرمن بدون نیمار بهتر بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در شرایطی باید برای برگزاری دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر بایرن راهی مونیخ شود که نمی‌تواند از نیمار در ترکیب تیمش استفاده کند. 
مصدومیت این بازیکن که بسیاری پیش‌بینی می‌کردند تا زمان برگزاری این بازی برطرف شده باشد بسیار جدی است و او تا پایان فصل قادر به همراهی پی اس جی نخواهد بود. 
بسیاری از هواداران این تیم از شنیدن این خبر شوکه و ناراحت شدند اما لیزارازو معتقد است که غیبت او به سود پی اس جی خواهد بود و آنها می‌توانند بازی بهتری ارائه کنند. 
این ستاره سابق تیم ملی فرانسه در این باره گفت: «وقتی نیمار، لیونل مسی و کیلیان امباپه کنار هم بازی می‌کنند، در بسیاری از مواقع برای دفاع از توپ از دست رفته به عقب برنمی‌گردند. این باعث تضعیف مکانیزم دفاعی تیم می‌شود، بنابراین سایر اعضای تیم باید بیشتر بدوند. وقتی فقط مسی و امباپه برابر بایرن قرار بگیرند، پی اس جی تعادل بهتری خواهد داشت و هافبک‌ها تلاش کمتری برای بازپس‌گیری توپ خواهند داشت.»

1802333

لیزارازو که سابقه بازی در تیم ملی فرانسه و در عین حال در بایرن مونیخ را دارد و با این تیم افتخارات بسیاری هم کسب کرده در ادامه اضافه کرد: «من بی‌صبرانه منتظر این بازی هستم. پیش‌بینی این که چه کسی صعود خواهد کرد دشوار است. مصدومیت امباپه در بازی رفت ضربه بدی به پی اس جی بود اما او در 20 دقیقه حضورش در زمین نشان داد که چقدر مهم و خوب است. شاید او در حال حاضر بهترین بازیکن دنیا باشد. همیشه راه حلی برابر هر دفاعی پیدا می‌کند. این بازی مهمی است و این که او و سادیو مانه دوباره سالم و سرحال هستند خبر خوبی برای هواداران فوتبال است.»
او همچنین درباره عملکرد مسی اظهار داشت: «لئو اخیرا دوباره به بهترین سطحش برگشته است. او حالا بیشتر پاسور است تا شوتزن باشد. درک متقابل او با امباپه عالی است. این دو بازیکن همدیگر را با چشم بسته پیدا می‌کنند. برای جلوگیری از برقراری این ارتباط، بایرن باید حرکات آنها را به خوبی حدس بزند و هوشمندانه بازی کند. جایگیری درست و نظم دو عامل کلیدی برای کنترل بازی توسط بایرن خواهد بود.»

دیدگاه‌ها