کد خبر : 1894474 | 16 اسفند 1401 ساعت 14:08 | 45.9K بازدید | 8 دیدگاه

در دوران بازی به استقلال و پرسپولیس گل زده‌ام

واکنش سرمربی پارس جم به تقابل با استقلال

سرمربی پارس جنوبی بعد از قرعه تقابل با استقلال در مرحله یک چهارم جام حذفی مدعی شد تیمش توانایی و انگیزه برتری مقابل حریف صاحبنام را دارد.

واکنش سرمربی پارس جم به تقابل با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی به عنوان یکی از تیم‌های دسته اولی توانسته در جمع هشت تیم برتر جام حذفی حاضر شود و اکنون نیز در تقابلی جالب توجه باید برابر استقلال و ساپینتو قرار گیرند.

ایمان رزاقی راد مهاجم اسبق پاس و ابومسلم که اکنون در دوران مربیگری‌اش در پارس جم به دنبال صعود دوباره با این تیم به لیگ برتر است، درباره تقابل با استقلال در جام حذفی گفت: اول از همه باید بگویم که از حضور بین هشت تیم برتر خوشحالیم و هواداران جم خیلی دوست داشتند پس از سه سال یک تیم لیگ برتری به شهر جم بیاید. خداراشکر به استقلال برخورد کردیم.

او ادامه داد: بازی سختی داریم تیم استقلال مدعی عنوان قهرمانی در لیگ برتر است ولی ما هم دنبال این هستیم که مقابل هواداران مان یک بازی خیلی خوب انجام بدهیم و به امید خدا که بتوانم در آن بازی هم نتیجه بگیریم.

رزاقی راد با اشاره به شرایط جدول در لیگ دسته اول و شانس صعود این تیم گفت: ما امیدواریم که در لیگ یک در کورس صعود باقی بمانیم. هدف اصلی‌مان صعود به لیگ برتر است و هفت تیم شانس صعود داریم. این هفته در خانه بازی داشتیم که به تساوی رسیدیم هرچند باید برنده می‌شدیم و به همین دلیل از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنیم و تلاش داریم تا روز آخر در کورس بمانیم.

سرمربی پارس جنوبی درخصوص خاطرات رویارویی خودش با تیم استقلال گفت: من در ورزشگاه آزادی برابر استقلال گل زدم و همینطور مقابل پرسپولیس هم گل زده‌ام، اکنون شرایط متفاوت است و در عرصه مربیگری باید برنامه‌ای داشته باشیم که بازی تماشاگر پسند مقابل استقلال به نمایش بگذاریم.

دیدگاه‌ها