کد خبر : 1894475 | 16 اسفند 1401 ساعت 14:11 | 30.2K بازدید | 7 دیدگاه

پذیرایی از کمک داور با بطری و سنگ!(عکس)

برخی هواداران تیم ملوان با پرتاب بطری و سنگ به داخل زمین باعث توقف چند دقیقه‌ای مسابقه با آلومینیوم اراک شدند.

پذیرایی از کمک داور با بطری و سنگ!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه ملوان و آلومینیوم در هفته بیست و دوم لیگ برتر روز گذشته با حواشی فراوانی برگزار شد. جدا از مسائل مربوط به داوری که اعتراض شدید انزلی‌چی‌ها را به همراه داشته اما این تساوی یک بر یک در لیگ برتر با یک اتفاق مهم دیگر هم همراه بود.

در دقیقه 76 مسابقه ملوان و آلومینیوم یکی از توپ‌ جمع‌کن‌های حاضر در کنار نیمکت تیم میهمان در دادن توپ به مهران موسوی بازیکن آلومینیوم تاخیر کرد. این موضوع با واکنش مدافع آلومینیوم همراه شد که تیمش عقب بود و دوست داشت سریع بازی را شروع کند. برخورد تند موسوی با توپ‌جمع کن انزلی‌چی با اعتراض هوادارانی همراه شد که در پشت نیمکت حاضر بودند و در همین حین چند بطری آب و سنگ نیز به سمت مدافع آلومینیوم و به داخل زمین پرتاب شد.

1829605

از آنجایی که موسوی در کنار محمد جواد مداح کمک داور مسابقه قرار داشت، یکی از این بطری‌ها به زانوی او برخورد کرد و باعث مصدومیتش شد.

مصدومیت مداح کمک داور مسابقه سبب شد تا بازی چند دقیقه به تاخیر بیفتد. پزشکان برای مداوای مداح وارد معرکه شدند و روی پای او اسپری بی‌حسی زدند و بعد از چند دقیقه توقف مسابقه، این کمک داور مطرح فوتبال دوباره بازی را شروع کرد.

1829606

تصویری از پای جواد مداح بعد از پایان مسابقه به خوبی محل برخورد بطری سنگین به پای این کمک داور را نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ها