کد خبر : 1894477 | 16 اسفند 1401 ساعت 14:25 | 9.4K بازدید | 7 دیدگاه

ورزشگاه و مهاجمان سرنوشت‌ساز

تاتنهام مقابل میلان از دو جنبه برتری دارد

هری ردنپ، مربی سابق تاتنهام، معتقد است این تیم فردا می‌تواند با تکیه بر هواداران و نیز مهاجمان برجسته‌اش، میلان را از لیگ قهرمانان حذف کند و به یک چهارم نهایی برود.

تاتنهام مقابل میلان از دو جنبه برتری دارد

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در ورزشگاه اختصاصی تاتنهام این تیم میزبان میلان از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است. میلانی‌ها در بازی رفت موفق شدند حریف انگلیسی را با یک گل شکست دهند و شانس بیشتری برای صعود دارند.

1806266

هری ردنپ، مربی سابق تاتنهام، در مورد این بازی گفت: «من بازی رفت را دیدم و باید بگویم تاتنهام بد بازی نکرد. تاتنهام گاهی خارج از خانه با مشکلاتی روبرو می‌شود، اما فکر می‌کنم شکست 1-0 نتیجه بدی نیست و مطمئنم که آنها در بازی برگشت این نتیجه را تغییر خواهند داد و می‌توانند صعود کنند. بازی در خانه و در حضور هواداران مزیت بزرگ تاتنهام است و جوی متفاوت در ورزشگاه خواهیم دید. در شب های بزرگ اروپایی تاتنهام اغلب توانسته سربلند از میدان خارج شود.»

ردنپ ادامه داد: «وقتی بازیکنانی مانند هری کین، سون، ریچارلیسون و کولوسفسکی دارید، می‌توانید به صعود خوشبین باشید چون همه آنها این توانایی را دارند که در موقعیت‌های دشوار، سرنوشت‌ساز کار کنند. دو مزیت تاتنهام برابر میلان در بازی فردا، اولی جو ورزشگاه است و دومی هم بازیکنان بزرگی که در فاز تهاجمی دارند. ورزشگاه تاتنهام بهترین ورزشگاه دنیا از نظر من است و جو آن باورنکردنی خواهد بود.»

دیدگاه‌ها