کد خبر : 1894481 | 16 اسفند 1401 ساعت 15:00 | 38.9K بازدید | 42 دیدگاه

پنجشنبه جبران می‌کنیم

عذرخواهی رسمی مهاجم یونایتد از هواداران

الخاندرو گارناچو، مهاجم آرژانتینی منچستریونایتد، در صفحه توییتر خود از هواداران به خاطر شکست 7-0 برابر لیورپول عذرخواهی کرد.

عذرخواهی رسمی مهاجم یونایتد از هواداران

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان و هواداران منچستریونایتد هنوز نتوانسته‌اند با شکست 7-0 برابر لیورپول در دربی انگلیس کنار بیایند. چه کسی باور می‌کرد تیم آماده اریک تن‌هاخ در آنفیلد برابر لیورپول متحمل سنگین‌ترین شکست ممکن شود. یونایتد به تازگی توانسته بود قهرمان جام اتحادیه شود و در پلی‌آف لیگ اروپا نیز در مجموع دو بازی رفت و برگشت بارسا را حذف کرد. 

1828879

یونایتد در جدول نیز سوم بود و 10 امتیاز با لیورپول فاصله داشت ولی شب بازی، قرمزهای آنفیلد دست به کاری باورنکردنی زدند. لیورپول در سال‌های اخیر حتی برد پنج گله برابر یونایتد را نیز جشن گرفته بود ولی برتری 7-0 واقعا غیرمنتظره بود.

الخاندرو گارناچو در صفحه توییتر خود ضمن عذرخواهی از هواداران، وعده جبران داد: «ما واقعا متأسفیم. پنجشنبه به خاطر شما واکنش نشان خواهیم داد.»

لازم به ذکر است که یونایتد پنجشنبه در یک هشتم نهایی لیگ اروپا میزبان رئال بتیس است و گارناچو وعده یک پیروزی پرگل را داده است. او برابر لیورپول از دقیقه 58 و در شرایطی که بازی 3-0 بود، جانشین ووت وخهورست شد ولی نتوانست کار خاصی انجام دهد.

دیدگاه‌ها