کد خبر : 1894489 | 16 اسفند 1401 ساعت 15:35 | 47.4K بازدید | 36 دیدگاه

خسه رودریگز:

پرز را خوب می‌شناسم، او بعید است امباپه را ببخشد

مهاجم سابق رئال معتقد است فلورنتینو پرز از تصمیم کیلیان امباپه برای رد پیشنهاد رئال و تمدید با پی‌اس‌جی همچنان عصبانی است و ستاره فرانسوی را نخواهد بخشید.

پرز را خوب می‌شناسم، او بعید است امباپه را ببخشد

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه چند ماه پیش به بازیکنی تبدیل شد که بالاترین دستمزد را در دنیای فوتبال دریافت می‌کند. امباپه با امضای قراردادی سه‌ ساله با پاری‌سن‌ژرمن خنجری به بلندپروازی‌های رئال مادرید زد.

1829624

در آستانه آخرین دیدار فصل پی‌اس‌جی در لیگ فرانسه برابر متز، امباپه در کنار ناصر الخلیفی، رئیس این باشگاه، وارد زمین شد؛ اتفاقی که بیش از هر چیزی باعث خوشحالی هواداران این تیم شد که فکر می‌کردند با توجه به اتمام قرارداد این بازیکن در تابستان، این آخرین بازی او برای این باشگاه است. امباپه از سال‌ها قبل بازیکن مورد علاقه رئال مادرید بوده است. اغراق نیست اگر بگوییم که فلورنتینو پرز، رئیس رئال، علاقه‌ای وسواسی به او پیدا کرده بود. بسیاری از تصمیمات کلیدی این باشگاه در ماه‌های اخیر تحت‌الشعاع ماموریت جذب امباپه اتخاذ شد.

1749562

اخیرا فاش شد که سال سوم قرارداد امباپه با پی‌اس‌جی توافقی است و اگر امباپه از شرایطش راضی نباشد، می‌تواند در تابستان 2024 جدا شود. خبری که بار دیگر گمانه‌زنی‌ها در مورد انتقالش به رئال را بیشتر کرد.

1724409

خسه رودریگز که محصول آکادمی فوتبال رئال است و در پی‌اس‌جی مقطعی با امباپه هم‌تیمی نیز بود، در مورد این شایعات گفت: «من پرز را خوب می‌شناسم و با شناختی که از رئیس دارم، باید بگویم که او امباپه را نبخشیده و بعید می‌دانم برای جذب او دوباره اقدام کند. پرز همچنان ناراحت است و از نظر من دیگر به سراغ امباپه نخواهد رفت. کیلیان یک ستاره بزرگ و بازیکنی بسیار باکیفیت است و چشم بسته می‌توان به او اطمینان داشت ولی کاری که او با رئال کرد، به راحتی قابل بخشش نیست.»

دیدگاه‌ها