کد خبر : 1894491 | 16 اسفند 1401 ساعت 16:00 | 11.9K بازدید | 13 دیدگاه

غایب قطعی در سن‌مامس

دمبله شاید به ال‌کلاسیکوی برگشت هم نرسد

عثمان دمبله نه تنها بازی هفته بعد برابر بیلبائو در سن‌مامس را از دست خواهد داد که شاید به بازی برگشت لالیگا برابر رئال هم نرسد.

دمبله شاید به ال‌کلاسیکوی برگشت هم نرسد

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله نزدیک به 40 روز پیش در ترکیب اصلی بارسلونا برای دیدار برابر خیرونا قرار داشت، اما در دقیقه 26 دچار مصدومیت شد و جایش را به پدری داد. شرایط او در هنگام خروج از زمین چندان خوب به نظر نمی‌رسید و همین باعث شد که بسیاری از هواداران بارسا و همچنین کادر فنی این تیم به شدت نگران وضعیت این بازیکن فرانسوی شوند. سپس تیم پزشکی بارسلونا اعلام کرد که پس از تست‌های تکمیلی مشخص شده که دمبله حداقل پنج هفته قادر به همراهی بارسا نیست و هر دو بازی رفت و برگشت برابر یونایتد و بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری برابر رئال را از دست خواهد داد.

1829630

دمبله تمرینات انفرادی خود را شروع کرده و بارسا خوش‌بین بود او به بازی هفته بعد برابر بیلبائو برسد، اما امروز پزشکان باشگاه اعلام کردند که شرایط برای بازگشت دمبله در سن‌مامس مهیا نیست و به دلیل سابقه بسیار بد مصدومیت‌های ستاره فرانسوی، احتمال مصدومیت دوباره او بالاست. ژاوی اخیرا در یکی از نشست‌های خبری خود گفته بود که هیچ عجله‌ای برای بازگشت دمبله ندارد و نمی‌خواهد روی او ریسک کند.

1796110

اکنون سوال اینجاست که دمبله به بازی برگشت برابر رئال در لالیگا (28 اسفند) خواهد رسید؟ دمبله این روزها حس بهتری دارد ولی نمی‌توان با وجود فاصله زمانی 12 روزه تا آن بازی با اطمینان از بازگشت دمبله صحبت کرد. هنوز مشخص نیست دمبله به ال‌کلاسیکو برسد و شاید بازگشت او به پس از وقفه بازی‌های ملی در ماه مارس موکول شود.

دیدگاه‌ها