کد خبر : 1894508 | 16 اسفند 1401 ساعت 16:53 | 16.5K بازدید | 3 دیدگاه

فریسات: مسئولان کمک کنند تا شرمنده نشویم

واکنش سرمربی استقلال ملاثانی به قرعه‌کشی حذفی

سرمربی استقلال ملاثانی امیدوار است با شکست تیم هوادار به جمع چهار تیم‌ نهایی جام حذفی راه پیدا کنند.

واکنش سرمربی استقلال ملاثانی به قرعه‌کشی حذفی

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی‌ جام حذفی انجام شد و استقلال ملاثانی در مرحله یک چهارم باید با هوادار دیدار کند. عزیز فریسات در این مورد به خبرنگار ما گفت: جام حذفی جام شگفتی‌ها است و تیم‌هایی که جزو ۸تا آمدند تیم‌های خوبی هستند. قطعا تیم‌هایی که در لیگ برتر هستند به نسبت تیم‌های لیگ یک هزینه بیشتری کرده‌اند و قوی‌تر هستند. همه می‌دانند تیم ملاثانی با چه وضعیت و امکاناتی دست و پنجه نرم می‌کند. بچه‌های بومی زحمت کشیدند تا تیم‌ را به این مرحله رساندند. تیم هوادار اواسط جدول لیگ و تیم‌ بزرگی است و بازی برای هر دو‌تیم‌ سخت است.

او در مورد تقابل با ساکت الهامی که تبحر خاصی در جام حذفی دارد و دوبار قهرمان شده ادامه داد: آقای الهامی دوست خیلی خوب ما است و نتایج درخشانی در حذفی گرفته ‌‌و تجربه کافی را دارد و به نوعی بلد است چه کار کند ولی ما هم زحمت کشیدیم و تا اینجا بالا آمده‌ایم. همه تیم‌ها به دنبال کسب نتیجه هستند و استقلال ملاثانی هم همین‌طور. امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم.

سرمربی استقلال ملاثانی در مورد اینکه در صورت صعود دوست دارد مقابل چه تیمی قرار بگیرند عنوان کرد: فرقی نمی‌کند. وقتی یک تیم جزو 4 تا بالا می‌آید حتما خوب است. همه تیم‌ها در لیگ برتر بزرگ هستند و شخصیت دارند مثل فولاد، گل‌گهر، استقلال و… ما گام به گام جلو می‌رویم و برایمان فرق ندارد حریفمان کدام تیم است.

وی در مورد اینکه مشکلات مالی حل شده یا خیر توضیح داد: تیم شخصی و هزینه‌اش بالا است. اگر کسی دارد شخصی اداره می‌کند کار بزرگی انجام می‌دهد زیرا سودی برایش ندارد. علاقه‌مند دارد کمک می‌کند اما مسئولین هم بلید حمایت کنند تا محکم‌تر گام برداریم.

فریسات در مورد کنار گذاشتن حمزه خذیراوی که در مرحله قبلی جام حذفی دو گل برایشان زد، افزود: مسائلی پیش آمده که فعلا این بازیکن با ما تمرین نمی‌کند. بعد از کارت قرمزی که در بازی با آرمان گهر گرفت کنار گذاشته شد. او در جام حذفی دو گل برای ما زد و از لحاظ اخلاقی هم بچه سالمی است ولی ورزشکار در شرایط سخت باید خودش را نگه دارد و شرایط را درک کند. در آن لحظه که کارت گرفت ما داشتیم به آرمان گهر فشار می‌آوردیم و به تیم ضربه خورد.

فریسات یادآور شد: ان‌شاالله بتوانیم نماینده خوبی برای ملاثانی باشیم. امکانات کمی ضعیف است و امیدوارم مسئولین کمک کنند تا ما شرمنده نشویم.

دیدگاه‌ها