کد خبر : 1894512 | 16 اسفند 1401 ساعت 17:08 | 67.7K بازدید | 27 دیدگاه

تیمی که بیست دقیقه آخر، خودش بود

آقا صمد ممنون که به ایران برنگشتی (عکس)

تیم ملی ایران با فوتبالی برتر ویتنام را برد تا صدرنشین گروهی شود که به همراه گروه چهار به گروه مرگ معروف بود.

آقا صمد ممنون که به ایران برنگشتی (عکس)

به گزارش " ورزش سه "، بعد از قرعه‌کشی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، کارشناسان فوتبال گروه ایران به همراه قطر، استرالیا و ویتنام را در گروه دوم و گروه تیم‌های عربستان، چین، ژاپن و قرقیزستان را گروه سخت این رقابت‌ها دانستند، گروه‌هایی که تیم‌های باسابقه فوتبال آسیا در آن حضور داشتند و دو تیم باید از دور رقابت‌ها در هر گروه کنار می‌رفتند. 
درگروه ایران، ویتنامی حضور داشت، که چند سالی است در رده‌های پایه تیم‌های خوبی را روانه مسابقات می‌کند و در دو بازی اول هم موفق شد دو تیم استرالیا و قطر را از پیش رو بردارد و شگفتی رقابت‌ها را تا پایان روز دوم رقم بزند. 

1829667

ولی داستان بازی آن‌ها با شاگردان صمد مرفاوی فرق داشت، تیم مرفاوی که برای صعود به سه امتیاز این بازی احتیاج داشت، در بازی که از دقیقه 70 به بعد آن کاملا تیم متحول شده‌ای بود، ویتنام را با نتیجه سه بر یک از پیش رو برداشت، تا تیم شگفتی‌ساز رقابت‌ها تسلیم اراده جوانان ایرانی شود و از گردونه رقابت‌ها حذف شود. 
سوت پایان بازی و صعود ایران به عنوان تیم اول گروه، اینچنین شاگردان مرفاوی را به وجد آورده است، آن‌ها رو به دوربین فیگور قدرت گرفته‌اند و از الان برای تیم دوم گروه اول رجز می‌خوانند. رجزی که ان‌شالله با برد آن‌ها و صعود ایران به جام جهانی و چهار تیم برتر آسیا باشد.

 

1829668

دیدگاه‌ها