کد خبر : 1894517 | 16 اسفند 1401 ساعت 17:20 | 13.2K بازدید | 4 دیدگاه

کونته: منتظر یک جو جهنمی برابر قهرمان ایتالیا هستم

آنتونیو کونته از هواداران تاتنهام خواست که فردا فضای ورزشگاه را برای میلان جهنمی کنند و تیم را برای رفتن به دور بعد لیگ قهرمانان سوق دهند.

کونته: منتظر یک جو جهنمی برابر قهرمان ایتالیا هستم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام فردا در خانه میزبان میلان است. آنتونیو کونته ماه گذشته به دلیل التهاب کیسه صفرا تحت جراحی قرار گرفت و حالا پس از ریکاوری می‌تواند فردا تیمش را برابر میلان همراهی کند. بازی رفت را میلان در خانه خود 1-0 پیروز شد.

1829691

کونته در نشست خبری این بازی گفت: «دیروز حس مثبتی داشتم و واقعا شرایط روحی‌ام خوب بود. برایم مهم بود تیم را امروز تمرین بدهم و در کنار دستیارانم برای بازی فردا آماده شویم. در دوران نقاهت پس از جراحی ارتباط ویدیویی با بازیکنانم داشتم ولی حس بودن در کنارشان واقعا چیز دیگری است. در سه هفته گذشته دستیارانم در غیاب من فوق‌العاده کار کردند و از آن‌ها ممنونم. حالا برگشته‌ام و خوشحال هستم. می‌خواهیم به دور بعد برویم و به هواداران در بازی فردا نیاز داریم. منتظر یک جو جهنمی برابر قهرمان ایتالیا هستم و با کمک هواداران می‌خواهیم به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کنیم.»

کونته ادامه داد: «من کمی ریکاوری پس از جراحی را دست کم گرفته بودم و فکر می‌کردم بدنم پاسخ مثبت بدهد ولی این‌طور نبود. به خاطر حس مسئولیت‌پذیری می‌خواستم هرچه زودتر برگردم ولی امکانش نبود. حالا کاملا بهبود پیدا کرده‌ام و البته کمی کمبود وزن دارم که باید جبران شود. سعی می‌کنم انرژی مثبتی را به تیم تزریق کنم و این انرژی برای بازی فردا بسیار مهم است. در ماه‌های اخیر چند دوست نزدیکم را از دست داده‌ام و زمانی که خبر جراحی اورژانسی‌ام را به من دادند، مضطرب شدم و این طبیعی هم بود. شما هرگز نمی‌دانید در یک جراحی چه اتفاقی رخ خواهد داد. جراحی من برنامه‌ریزی شده نبود و همه چیز سریع و فوری اتفاق افتاد. وقتی گفتند که همان یک جراحی کافی است، خوشحال شدم. حالا هم تکرار می‌کنم که می‌خواهم کنار بازیکنانم بمانم و دوباره در زمین تمرین نفس بکشم.»

1802050

کونته در مورد تماشای بازی‌های تیمش از خانه گفت: «قطعا در جام حذفی بد نتیجه گرفتیم و شانس قهرمانی در یک جام مهم را از دست دادیم. من قبلا با چلسی در این جام قهرمان شده بودم و یک بار هم در فینال بازنده شده‌ام. دوست داشتم با تاتنهام قهرمان جام حذفی شویم و هواداران را خوشحال کنیم ولی نشد. سون هم در این مورد گفت که بد بازی کردیم و باختیم. آن بازی تمام شد و نباید به گذشته نگاه کرد. ما بازی مهم‌تری فردا داریم و باید میلان را شکست دهیم. تماشای بازی‌ها از خانه سخت بود و خوشحالم فردا روی نیمکت خواهم نشست.»

کونته در مورد اهداف تیمش در ادامه فصل گفت: «شما به خوبی می‌دانید که خوب جنگیدن در این فصل برای من یک موفقیت است. به خصوص اگر برای برای بردن یک جام بجنگیم. من فکر می‌کنم که این باید هدف ما باشد. تاتنهام به عنوان یک باشگاه باید این هدف را داشته باشد که هر فصل برای چیزی مهم بجنگد. جنگیدن برای پیروزی و برنده شدن آسان نیست و من فکر می‌کنم ما در کشوری هستیم که سخت‌ترین مکان برای بردن جام است. لیگ برتر سطح بالایی دارد و تیم‌های زیادی می‌خواهند قهرمان شوند. تیم‌های زیادی سال به سال پیشرفت می‌کنند و شما باید برای ارتقای سطح خودتان آماده باشید. من هر فصل می‌خواهم برای بردن جام‌ها رقابت داشته باشم. اگر این اتفاق نیفتد، آن فصل برای من مثبت نیست.»

دیدگاه‌ها