کد خبر : 1894538 | 16 اسفند 1401 ساعت 19:06 | 14.9K بازدید | 35 دیدگاه

اگر به عقب برگردیم همان تصمیم را درباره مسی می‌گیرم

لاپورتا: بارسا هرگز هیچ داوری را نخریده است

خوان لاپورتا در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود اتهامات موسوم به بارسا گیت را رد کرده و می‌گوید درباره بازگشت مسی به بارسا به عنوان بازیکن صحبتی نخواهد کرد.

لاپورتا: بارسا هرگز هیچ داوری را نخریده است

به گزارش "ورزش سه"، در میانه اتهامات جدی به بارسلونا در پرونده موسوم به بارساگیت، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد تا به سوالات درباره وضعیت باشگاه کاتالان پاسخ دهد.

بخش اول سوالات خبرنگاران از رئیس بارسلونا به شرایط تیم برمی‌گشت. با وجود اینکه شایعات زیادی درباره احتمال تغییر تصمیم مدیران باشگاه از حمایت از ژاوی مطرح شده و به نظر می‌رسید لاپورتا و تیمش قصد تمدید قرارداد او را ندارند ولی رئیس باشگاه این شایعات را تکذیب کرد.

1829724

همین حالا به تمدید با ژاوی فکر می‌کنم
من همین حالا به تمدید قرارداد ژاوی فکر می‌کنم. حتی اگر قهرمان لالیگا نشویم. خود ژاوی البته هر وقت مسئله تمدید را مطرح کردیم می‌گوید الان وقتش نیست و اول باید قهرمان لیگ بشویم. ولی او صد درصد استحقاقش را دارد.

آینده بوسکتس در بارسا
بوستکس در رختکن بارسا اهمیتی کلیدی دارد و ژاوی می‌خواهد او یک فصل دیگر در تیم بماند. ما هنوز پیشنهادی رسمی به او نداده‌ایم ولی به زودی این کار را خواهیم کرد تا او بتواند یک سال دیگر برای تیم بازی کند.

وضعیت کلی بارسا: لاپورتا خوش‌بین است و می‌گوید باید نیمه پر لیوان را دید
اگر از وضعیت کلی باشگاه بپرسید من خوش‌بین هستم و می‌گویم باید نیمه پر لیوان را دید. در مورد تیم من این فصل از دفاع تیم واقعا لذت می‌برم. به نظرم هیچوقت دفاعی به این خوبی نداشته‌ایم. از زمان حضور آلوز، پیکه، پویول و آبیدال هیچوقت دفاع ما اینقدر قوی نبود. معتقدم اگر مدافعان ما مصدوم نشده بودند هنوز در چمپیونزلیگ بودیم. باید یک دفاع راست بگیریم و البته یک دفاع وسط که بستگی به فرصت‌هایی دارد که بازار در اختیار ما می‌گذارد. احتمالا یک مهاجم هم می‌خواهیم ولی باید کسی را بفروشیم. اما درباره خط میانی به نظرم در این خط مشکلی نداریم. وقتی ممفیس رفت می‌توانستیم یک مهاجم بگیریم ولی واقعیت اقتصادی باشگاه خیلی سخت است.

لالیگا سعی می‌کند مانع از خرید بازیکن توسط بارسا بشود
ما از سقف دستمزدها 300 میلیون یورو فراتر رفتیم ولی لالیگا به مدیریت قبلی باشگاه چنین اجازه‌ای داده بود. ولی واقعیت این است که آنها حالا هر کاری بتوانند می‌کنند تا ما نتوانیم بازیکن جدید بگیریم. کاری که تباس با بارسا می‌کند به نظرم قانونی نیست. وقتی او حرف‌هایی می‌زند که باید محرمانه باشد من واقعا متوجه نمی‌شوم. او از خط قرمزها عبور می‌کند. او نسبت به بارسا حساسیت پیدا کرده. امیدوارم رابطه بارسا و لالیگا بهتر بشود. این وضعیت به نفع هیچکس نیست.

1829725

دیدار با پدر لئو مسی؟
بله، ما با پدر لئو مسی دیدار کردیم. او می‌‌داند از اینکه فاتح جام جهانی شد چقدر خوشحالیم. درباره ادای دین به لئو و برگزاری مراسمی برای تحسین او صحبت کردیم.

بازگشت مسی به بارسا؟
من درباره بازگشت مسی به بارسلونا به عنوان بازیکن صحبت نمی‌کنم و این به خاطر احترام به باشگاه پی‌اس‌جی و خود لئو است. ولی بله، اگر دوباره در آن شرایط قرار بگیرم درباره لئو مسی همان تصمیم را می‌گیرم. چون باشگاه فراتر از هر بازیکن است. مسئله پیچیده‌ای بود ولی مجبور بودم تصمیم بگیرم. من مسی را در پاریس دیدم.

1829726

بحران بزرگ بارساگیت
بارسا هرگز داوران را نخریده است. وقتی ما در این فصل به بهترین شرایط ممکن رسیدیم این حرف‌ها شروع شد. این اصلا تصادفی نیست.

بازسازی نوکمپ
سال آینده سخت خواهد بود. درست مثل وقتی که خانه‌تان را بازسازی می‌کنید و باید به خانه فامیل یا هتل بروید. ما در سپتامبر 2024 به نوکمپ برخواهیم گشت و روند بازسازی در سال 2026 به پایان می‌رسد.

دیدگاه‌ها