کد خبر : 1894541 | 16 اسفند 1401 ساعت 19:17 | 12.5K بازدید | 1 دیدگاه

مویزه کین نقره‌داغ شد: دو جلسه محرومیت

مویزه کین، مهاجم یوونتوس، که دیشب در دیدار مقابل رم ثانیه‌‌هایی بعد از ورود به زمین اخراج شد با محرومیت دو جلسه‌ای و جریمه نقدی مواجه شد.

مویزه کین نقره‌داغ شد: دو جلسه محرومیت

به گزارش "ورزش سه"، در جریان پیروزی 1-0 رم بر یوونتوس که دیشب در استادیو اولیمپیکو اتفاق افتاد در دقیقه 90 دیدار دو تیم به جنجال کشیده شد و مویس کین، مهاجم ایتالیایی یووه، در متن این جنجال بود.

در حالی که تنها 40 ثانیه از ورود مویزه کین به زمین می‌گذشت او در نزدیکی خط طولی با جان‌لوکا مانچینی، مدافع جالوروسی، درگیر شد. کین بعد از اجرای انواع حرکات از جمله هل دادن و کشیدن پیراهن مانچینی را با لگد مضروب کرد و داور بلافاصله او را با نشان دادن کارت قرمز جریمه کرد.

1829743

فدراسیون فوتبال ایتالیا امروز اعلام کرد مویزه کین به دلیل انجام حرکت غیرورزشی دو بازی از حضور در تیمش ممنوع است و همچنین باید مبلغ 10 هزار یورو جریمه نقدی بپردازد.

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در پایان بازی گفت مویزه کین به خاطر واکنش غیرلازمی که داشته از مربیان یووه و همبازی‌هایش عذرخواهی کرده و باشگاه هم او را جریمه خواهد کرد.

محرومیت دو جلسه‌ای کین به این معنی است که او دو دیدار بعدی تیمش در سری آ مقابل سامپدوریا و اینتر را از دست خواهد داد. عدم حضور او در دیدار حساس مقابل نراتزوری مسلما آلگری و مدیران یووه را از دست او به شدت عصبانی کرده است.

دیدگاه‌ها