کد خبر : 1894592 | 17 اسفند 1401 ساعت 08:17 | 19.8K بازدید | 15 دیدگاه

چلسی استحقاق صعود به دور بعد را داشت

ترزیچ: تصمیم داور برای تکرار پنالتی سخت‌گیرانه بود

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، بعد از شکست مقابل چلسی، این تیم را مستحق صعود دانست.

ترزیچ: تصمیم داور برای تکرار پنالتی سخت‌گیرانه بود

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند که در دیدار رفت با یک گل چلسی را شکست داده بود، دیدار برگشت را با دو گل به این تیم واگذار کرد تا از صعود به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ بازبماند. ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند در پایان این دیدار با تبریک به چلسی بابت صعود، تاکید کرد که تیمش در تلاش برای جبران گل خورده عملکرد خوبی نداشت.

او با اشاره به رقابت نزدیک دورتموند و چلسی در هر دو بازی رفت و برگشت گفت: "طی دو بازی رفت و برگشت هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند و یک رقابت پایاپای و نزدیک را شاهد بودیم. در نهایت آنها توانستند از موقعیت های خود بهتر استفاده کرده و با شایستگی صعود کنند."

چلسی با تکرار پنالتی از دست رفته کای هاورتز به گل دوم خود در این دیدار رسید. دورتموندی ها اعتراض شدید به تصمیم داور در این صحنه داشتند. ترزیچ در پاسخ به سوالی در این خصوص گفت: "من مسئول عملکرد فنی تیم هستم و نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم. فقط فکر می کنم تصمیم داور در آن صحنه بسیار سخت گیرانه بود."

1829869

سرمربی دورتموند با اشاره به تاثیر بالای حمایت هواداران چلسی در موفقیت این تیم تاکید کرد: "فکر می‌کنم می‌شد در همان ده دقیقه اول یک فشار سنگین نه از سمت چلسی بلکه از سمت هواداران حاضر در ورزشگاه را احساس کرد. بعد از این دقایق ما خودمان را پیدا کردیم ولی گل خوردیم و در ادامه نیز نتوانستیم جبران کنیم."

او با اشاره به ضعف تیمش در حمله افزود: "پذیرفتن این نتیجه بسیار سخت و دردناک است. در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم و موقعیت‌هایی را خلق کردیم که کافی نبود. به نظرم چلسی با توجه به عملکردی که در مجموع دو دیدار رفت و برگشت داشت، مستحق برد بود."

دیدگاه‌ها