کد خبر : 1894597 | 17 اسفند 1401 ساعت 10:15 | 65.6K بازدید | 13 دیدگاه

درگیری آلوارز با هالند: او طرفدار بوکاست!

جولین آلوارز، ستاره منچسترسیتی، از اختلاف نظر جدی‌اش با ارلینگ هالند پرده برداشت.

درگیری آلوارز با هالند: او طرفدار بوکاست!

به گزارش "ورزش سه"، آلوارز تابستان اسمال از ریورپلاته جدا شد و به منچسترسیتی رفت تا در کنار هالند که او با ترک دورتموند به این باشگاه پیوسته بود قرار بگیرد. 
این دو بازیکن مجموعا تا به حال 51 گل در این فصل با پیراهن سیتی به ثمر رسانده‌اند و این بازیکن 23 ساله بارها در طول این مدت از هم تیمی نروژی‌اش تعریف کرده است اما به نظر می‌رسد که آنها اختلاف نظرهایی هم با یکدیگر داشته باشند. 
آلوارز در این باره به TyC Sport گفت :«هالند همیشه به من کمک می‌کند. ما حرف می‌زنیم و من از بیرون او را نگاه می‌کنم و سعی می‌کنم یاد بگیرم. از زمانی که به سیتی آمدم او مدام به من می‌گوید که طرفدار بوکا جونیورز است و درباره دیدار بین این تیم و ریورپلاته با من حرف می‌زند. 

1793077

فکر می‎‌کنم دلیل این رفتار او این است که در بروسیا دورتموند با لئوناردو بالردی بوده است. این موضوع روی نظر او تاثیر گذاشته است. باید ببینیم که آیا می‌توانیم این موضوع را آرام آرام تغییر دهیم. این کار سختی خواهد بود اما ما باید تلاش خودمان را برای انجام آن بکنیم.»
هالند در طول چند ماه اخیر به ستاره اول خط حمله سیتی تبدیل شده اما آلوارز هم توانسته از موقعیت‌هایی که پپ گواردیولا در اختیارش قرار داده استفاده و اهمیتش را در این تیم ثابت کند.

دیدگاه‌ها