کد خبر : 1894599 | 17 اسفند 1401 ساعت 10:33 | 18.7K بازدید | 21 دیدگاه

ریبری: حیف شد که امباپه به بایرن نرفت

فرانک ریبری، ستاره سابق بایرن مونیخ، می‌گوید دوست داشته است کیلیان امباپه را در پیراهن این تیم ببیند.

ریبری: حیف شد که امباپه به بایرن نرفت

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان پاری سن ژرمن خواهد بود. 
شاگردان یولیان ناگلزمان بازی رفت را با نتیجه 0-1 به سود خودشان به پایان بردند و حالا امیدوار هستند که بتوانند در بازی برگشت هم از این پیروزی دفاع کنند و به عنوان تیم برنده راهی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها شوند. 
یکی از چهره‌های شاخص بازی امشب کیلیان امباپه خواهد بود. او در بازی رفت به دلیل مصدومیت نتوانست در ترکیب ثابت تیمش حضور داشته باشد اما پس از ورود به میدان به عنوان بازیکن تعویضی موفق شد شرایط را به شکل قابل توجهی تغییر دهد. 
 

1828545

او امشب قرار است از ابتدا در ترکیب پی اس جی به میدان برود و هواداران این تیم امیدوار هستند که حضور او بتواند شرایط را به سود آنها تغییر دهد. 
ریبری که پیش از این سابقه بازی در بایرن را داشته می‌گوید امباپه در آستانه پیوستن به این باشگاه بوده اما در نهایت این اتفاق رخ نداده و او به حضورش در موناکو ادامه داده است. 
این بازیکن فرانسوی در این باره اظهار داشت: «دیدن امباپه با پیراهن بایرن مونیخ و در این باشگاه واقعا خوب می‎‌شد اما باید بپذیریم که زندگی همین است. هرگز هیچ تضمینی برای این که بتوانید بازیکنی را به خدمت بگیرید وجود ندارد.»
 

دیدگاه‌ها