کد خبر : 1894601 | 17 اسفند 1401 ساعت 10:46 | 15.4K بازدید | 2 دیدگاه

به جا مانده از اتفاقات بعد از فینال

جشن قهرمانی ایرانی در حد و اندازه‌های جهانی

جشن قهرمانی روز گذشته شهداب یزد با نظم کامل و به شکلی زیبا برگزار شد.

جشن قهرمانی ایرانی در حد و اندازه‌های جهانی

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ برتر والیبال ایران روز گذشته بالاخره به پایان رسید؛ جایی که در دیدار فینال دو تیم شهداب یزد و لبنیات هراز آمل به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این شهداب بود که موفق شد به راحتی و در سه ست پیاپی حریف خود را شکست دهد تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کرده باشد.

مهدی مهدوی، کاپیتان شهداب یزد در پایان بازی جام قهرمانی را بالای سر برد. اما یکی از مهمترین اتفاقات روز گذشته سالن فدراسیون والیبال به جشن قهرمانی مربوط می‌شد. جایی که همه چیز به کم نقص ترین شکل ممکن اتفاق افتاد.

در حقیقت ما اصولا عادت کرده این که جشن های قهرمانی در لیگ های مختلف ایران با هرج و مرج و شلوغی بیش از حدی انجام شود اما روز گذشته فدراسیون والیبال یک بار دیگر نشان داد که چقدر در ساماندهی این موضوع ماهر است.  

نورپردازی فوق العاده در سالن، توجه به تمام جزئیات و البته عدم حضور افراد متفرقه در زمین شاخصه مهمه مراسم قهرمانی دیروز شهداب بود که در کم‌تر ورزش دیگری چنین نظمی را شاهد بوده ایم. اتفاقی که پیش از این فدراسیون والیبال در بخش زنان نیز رقم زده بود و یک بار دیگر این اقدام قابل تمجید خود را تکرار کرد.

دیدگاه‌ها