کد خبر : 1894611 | 17 اسفند 1401 ساعت 11:36 | 15K بازدید | 29 دیدگاه

ستاره دورتموند: به خاطر افتضاح داور باختیم

امره جان، ستاره باتجربه دورتموند، معتقد است که این تیم سزاوار شکست برابر چلسی نبوده و به اشتباهات داوری باخته است.

ستاره دورتموند: به خاطر افتضاح داور باختیم

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در استفموردبریج به مصاف چلسی رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد. 
آنها موفق شده بودند در بازی رفت با یک گل از سد حریف عبور کنند و امیدوار بودند که بتوانند در این بازی از آن یک گل دفاع کنند و راه‌شان را برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها هموار کنند اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت. 
حالا این تیم گراهام پاتر است که پس از چندین هفته فشار، کسب نتایج ضعیف و انتقادهای شدید راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان شده است. 

1829901

امره جان پس از پایان این بازی در گفتگو با آمازون پرایم اظهار داشت: «حق ما شکست نبود اما فقط به خاطر داور این بازی شکست خوردیم. چطور ممکن است پنالتی‌ای که به آن صورت زده شده را دوباره تکرار داد؟ من واقعا نمی‌فهمم. داور امروز افتضاح بود. نحوه صحبت کردن او با ما از روی تکبر و غرور بود.»
اعلام ضربه پنالتی به سود چلسی با انتقادهای بسیاری همراه بود اما کای هاورتز آن را به گل تبدیل نکرد تا داور بار دیگر به دلیل حضور زودهنگام بازیکنان در محوطه جریمه تکرار بدهد و این بار توپ گل شد تا سند حذف دورتموند امضا شده باشد.

دیدگاه‌ها