کد خبر : 1894628 | 17 اسفند 1401 ساعت 12:41 | 47.3K بازدید | 5 دیدگاه

ادعا درباره اتفاق عجیبی که در انزلی رخ داد:

داور انتقام فحاشی توپ جمع‌کن را گرفت!

داور در فشار یک تصمیمی می گیرد و از قصد نیست. شاید گلی هم که آن ها زدند و داور سوت نزد روزی بازیکن آلومینیوم بود.

داور انتقام فحاشی توپ جمع‌کن را گرفت!

به گزارش “ورزش سه”، بازیکن ملوان به نکته عجیب و مهمی در بازی مقابل آلومینیوم اشاره می‌کند که می‌تواند گره مسائل داوری بازی را باز کند.

در یکی از دیدارهای هفته بیست و دوم، ملوان بندرانزلی در خانه مقابل آلومینیوم اراکی قرار گرفت که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده است. شاگردان مازیار ابتدا از مهمان خود پیش افتادند اما در لحظات آخر گل تساوی را دریافت کردند که این گل با اشتباه محض داوری رقم خورد. حالا یکی از بازیکنان می‌گوید داور بازی از جایی ناراحت بوده است!

میلاد شعبانلو که تک گل تیمش را به الومینیوم زد  در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی شرایط خوبی داشت و تیم برتر میدان بودیم. همه چیز به خوبی پیش می‌رفت و حتی به گل هم رسیدیم اما اتفاقات داوری مانع از پیروزی ما شد.
او در مورد داوری این بازی که باعث اعتراض مازیار زارع و بازیکنان ملوان شد، ادامه داد: طی صحبتی که با داور بازی داشتیم، ظاهرا توپ جمع کن کم سن و سال بازی‌ به آقای اکرمی  فحاشی کرده بود. او هم  گفت به خاطر فحاشی او هم که شده می‌دانم با شما چکار کنم. واقعا این حق تیم ما نیست. الان چند بازی است که داوران ما را اذیت می‌کنند. نمی‌خواستم در این مورد حرف بزنم اما  فکر کردم شاید تاثیری مثبتی روی تصمیمات داوری در بازی‌های بعدی داشته باشد. از اشتباهات داوری خیلی متضرر شدیم و تحت فشار هستیم. ولی داور در فشار یک تصمیمی می گیرد و از قصد نیست. شاید گلی هم که آن‌ها زدند و داور سوت نزد روزی بازیکن آلومینیوم بود.

1829915

این بازیکن که در نیمه دوم به میدان آمد و دقایقی بعد، توانست از روی نقطه‌ پنالتی تک گل ملوانان را به ثمر برساند نظرش را در این رابطه اینگونه بیان کرد: من در یک مقطعی از فصل دچار مصدومیت شدم و مدتی دور از میادین بودم. اما خواست خدا بود که بعد از چند هفته توانستم بازی کنم و تک گل تیمم را به ثمر برسانم. از این بابت بسیار خوشحالم.

وی در خصوص ناراحتی مازیار زارع بعد از این دیدار عنوان کرد: جو تیم ما فوق‌العاده خوب است و تمام بازیکنان با هم رفیق هستند اما بعضی‌ها نمی‌گذارند که تیم سرپا شود و دل مردم انزلی شاد باشد.

هافبک ملوان درباره بازی هفته آینده تیمش مقابل صنعت‌نفت آبادان، افزود: ما در تمام بازی‌ها حتی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی برای برد به میدان رفتیم. این بازی هم از قاعده مستثنی نیست. قطعا برای کسب هر سه امتیاز به آبادان سفر خواهیم کرد. انشالله که بتوانیم این بازی را با برد به پایان برسانیم و با دل خوش به تعطیلات برویم. با توجه به کیفیت فنی تیم ما، جایگاه ملوان نباید در این رده از جدول باشد اما همانطور که گفته‌ام در بحث داوری خیلی اذیت شدیم.

1829914

عکاس:علی رفعتی

دیدگاه‌ها