کد خبر : 1894633 | 17 اسفند 1401 ساعت 12:57 | 50.3K بازدید | 27 دیدگاه

سامر:

پنالتی برای چلسی و تکرار آن رسوایی لیگ قهرمانان بود!

ماتیاس سامر، ستاره سابق آلمان، معتقد است که پنالتی اعلام شده به سود چلسی و تکرار آن رسوایی کامل برای لیگ قهرمانان است.

پنالتی برای چلسی و تکرار آن رسوایی لیگ قهرمانان بود!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند شب گذشته برابر چلسی با دو گل شکست خورد و تصمیم داور برای اعلام ضربه پنالتی و تکرار آن با اعتراض بسیاری از بازیکنان این تیم روبرو شد. 
شاگردان ترزیچ معتقد بودند که دنی ماکلیه این بازی از ابتدا در اعلام ضربه پنالتی اشتباه کرده چون توپ از فاصله نزدیک به سمت ماریوس وولف شوت شده و پس از این که کای هاورتز پنالتی را خراب کرد هم نباید دوباره آن را تکرار می‌کرد. 
این در حالی است که او در ابتدا تصمیم به اعلام ضربه پنالتی نگرفت اما کمک داور ویدئویی روی این صحنه دخالت کرد و از او خواست که بازبینی این اتفاق را ببیند و همین باعث شد که این داور ضربه پنالتی به سود چلسی را اعلام کند. 

1829857

سامر درباره شرایط این بازی به پرایم ویدئو گفت: «اگر مجموع هر دو بازی را نگاه کنید، می‌بینید که دورتموند باید از لیگ قهرمانان حذف می‌شد. چلسی به خاطر بازیکنان خوب و بزرگی که داشت توانست بهتر بازی کند. اول باید با این موضوع کنار بیاییم.»
او درباره پنالتی اعلام شده به سود چلسی اضافه کرد:« این پنالتی و تکرارش رسوایی واقعی برای لیگ قهرمانان است. در چنین شرایطی فقط تصمیم شخصی مهم است. اما ماکلیه فرد خیلی متکبری است. شما برای داور بودن نیاز به کاریزما و تواضع دارید. چنین قوانینی به هیچ وجه منطقی نیستند.»
اظهارات سامر در حالی مطرح شده که پیش از این نیز امره جان مدعی شده بود که دورتموند به خاطر اشتباه داوری باخته و ماکلیه را داوری مغرور توصیف کرده بود. 

دیدگاه‌ها