کد خبر : 1894641 | 17 اسفند 1401 ساعت 13:49 | 57K بازدید | 10 دیدگاه

شکایت ستاره فرانسوی جواب داد: PSG محکوم شد!

حاتم بن عرفا، ستاره فرانسوی سابق پی اس جی، موفق شد در شکایتی که از این باشگاه کرده بود برنده شود و حالا باید 100 هزار یورو غرامت دریافت کند.

شکایت ستاره فرانسوی جواب داد: PSG محکوم شد!

به گزارش "ورزش سه"، بن عرفا در فاصله سال‌های 2016 تا 2018 عضو تیم پاری سن ژرمن بود اما کل فصل دوم و آخرش در این تیم را روی سکوها سپری کرد و پس از آن نیز با به پایان رسیدن مهلت قراردادش از این باشگاه جدا شد. 
این بازیکن 36 ساله ظاهرا به دلیل اظهارنظری که درباره امیر قطر کرده بود از فهرست تیم کنار گذاشته شد چون این اظهارات باعث عصبانیت شدید ناصر الخلیفی، مالک پی اس جی، شده بود. 
همین موضوع باعث شد که او شکایتی را علیه این باشگاه به اتهام آزار اخلاقی و حرفه‌ای طرح کند. او همچنین ادعا کرد که اگر کنار گذاشته نمی‌شد، ممکن بود بندهای قراردادش را فعال کند و بر اساس عملکردش هفت میلیون یورو دیگر دریافت کند. 

1829940

حالا روزنامه فرانسوی اکیپ اعلام کرد که این مهاجم سابق پاری سن ژرمن موفق شد در دادگاهی که برای رسیدگی به این پرونده برگزار شده بود پیروز شود و حالا باید غرامت 100 هزار یورویی از پی اس جی دریافت کند. 
هرچند او موفق نشد قاضی دادگاه را مجاب کند که با درخواست او برای دریافت هفت میلیون یورو موافقت کند اما به نظر می‌رسد که پیروزی برابر پی اس جی برای او ارزشمند و به دریافت همین مبلغ 100 هزار یورو هم راضی باشد، خصوصا که از سال گذشته و پس از ترک لیل هنوز به باشگاه دیگری ملحق نشده است.

دیدگاه‌ها