کد خبر : 1894647 | 17 اسفند 1401 ساعت 14:25 | 11.6K بازدید | 9 دیدگاه

پس از برتری برابر بروژ

مربی بنفیکا: جانمان را می‌دهیم تا به نیمه‌نهایی برسیم

راجر اشمیت از صعود بنفیکا به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بسیار خوشحال بود و وعده داد که تیمش همه توانش را برای رسیدن به نیمه نهایی خواهند گذاشت.

مربی بنفیکا: جانمان را می‌دهیم تا به نیمه‌نهایی برسیم

به گزارش "ورزش سه"، بنفیکا که در بازی رفت یک هشتم نهایی توانسته بود بروژ را در بلژیک با دو گل شکست دهد، شب گذشته در ورزشگاه دالوژ، 5-1 پیروز شد تا قاطعانه راهی یک چهارم نهایی شود. جمعه هفته بعد و در قرعه کشی مشخص خواهد شد که حریف بنفیکا در مرحله بعد چه تیمی خواهد بود.

1829979

راجر اشمیت، مربی موفق بنفیکا، در پایان بازی گفت: «ما نمی‌خواستیم صرفا از برتری 2-0 بازی رفت دفاع کنیم، بلکه می‌خواستیم مثل همیشه هجومی بازی کنیم. به خودمان ایمان داشتیم و باور داشتیم که می‌توانیم به یک چهارم نهایی برسیم. تیم فوق العاده بود و با حمایت هواداران برای پیروزی و زدن گل‌های بیشتر بازی کردیم. این یک پیروزی کاملا منصفانه برای ما بود.»

اشمیت ادامه داد: «امیدواریم برای هفته‌های بعد همچنان در بهترین فرم باشیم و بازیکنان نشان داده‌اند که می‌توانند در این بازی‌های بزرگ با مالکیت توپ و ریتم خوب در سطح بالایی ظاهر شوند. ما برابر بروژ در هر دو بازی اعتماد به نفس و کیفیت زیادی نشان دادیم.»

1829980

اشمیت درباره مرحله یک چهارم نهایی گفت: «ما حالا به شایستگی در بین هشت تیم برتر هستیم و تا به اینجا در همه بازی‌های لیگ قهرمانان مانند یک تیم بزرگ بازی کرده‌ایم. خیلی خوشحالیم که تا اینجای کار رسیدیم و منتظر مشخص شدن حریف بعدی هستیم. ما جانمان را خواهیم داد تا به نیمه نهایی برسیم. البته گام به گام پیش می‌رویم، بدون اینکه خیلی به آینده فکر کنیم. همانطور که در تمام فصل این کار را انجام داده ایم.»

دیدگاه‌ها