کد خبر : 1894657 | 17 اسفند 1401 ساعت 15:35 | 46.5K بازدید | 23 دیدگاه

گونچالو راموس روی دور گلزنی

رکوردشکنی ستاره مورد علاقه رئال در لیگ قهرمانان

گونچالو راموس دیشب برای بنفیکا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان خوش درخشید و موفق به ثبت یک رکورد نیز شد. او یکی از مهاجمان مدنظر رئال برای تابستان است.

رکوردشکنی ستاره مورد علاقه رئال در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، تا یک سال پیش دوست‌داران فوتبال در دنیا شناختی از گونچالو راموس نداشتند. مهاجم 21 ساله بنفیکا فصل قبل بازیکن ذخیره بود و با حضور داروین نونیز به او چندان بازی نمی‌رسید؛ با این وجود توانست هشت گل به ثمر برساند. 

1830011

حالا اما راموس یک مهاجم شناخته شده در فوتبال دنیاست. همه چیز از یک هشتم نهایی جام جهانی و دیدار پرتغال برابر سوئیس شروع شد؛ زمانی که فرناندو سانتوس تصمیم به نیمکت‌نشین کردن کریستیانو رونالدو گرفت و گونچالو راموس را به جای او در ترکیب ثابت قرار داد. راموس در آن بازی هت تریک کرد و در بازی بعدی برابر مراکش نیز در ترکیب ثابت به میدان رفت. 

1777109

راموس که در فصل جاری توانسته به خوبی جای خالی نونیز را در بنفیکا پر کند، شب گذشته دو گل از پنج گل تیمش برابر بروژ را به ثمر رساند و کمک کرد بنفیکا راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود. او حالا جوان‌ترین بازیکن تاریخ پرتغال است که در مرحله حذفی لیگ قهرمانان موفق به ثبت دو گل می‌شود. 

1830014

راموس تا به اینجا در 34 بازی فصل توانسته 23 گل به ثمر برساند. گفته می‌شود او یکی از مهاجمان مورد علاقه رئال در تابستان آتی است و به عنوان جانشین کریم بنزما مدنظر باشگاه مادریدی قرار دارد. قطعا ادامه این درخشش او را به رئال نزدیک‌تر نیز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها