کد خبر : 1894663 | 17 اسفند 1401 ساعت 16:18 | 62.5K بازدید | 30 دیدگاه

گزارش آاس:

اهداف تابستانی بارسلونا مشخص شدند

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، اهداف باشگاه برای نقل و انتقالات تابستان را تشریح کرد.

اهداف تابستانی بارسلونا مشخص شدند

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا وارد سومین سال دوره دوم ریاستش در باشگاه بارسلونا شده است. در این مدت بارسا با او فاتح کوپا دل ری و سوپرجام اسپانیا شده و در سطح مدیریتی بحران‌های زیادی را پشت سر گذاشته است. بارسا حالا با قضیه رسوایی داوری نیز دست به گریبان است.

1829948

لاپورتا ولی در مصاحبه دیروز خود با خوش‌بینی از آینده حرف زد. هرچند اخیرا رئیس لالیگا تاکید کرد که بارسا نمی‌تواند در تابستان 2023 بازیکن جدید بخرد ولی لاپورتا این موضوع را رد کرد و گفت که اهداف باشگاه از حالا مشخص است. لاپورتا گفت: «ما قطعا یک مدافع کناری جذب خواهیم کرد. خرید دیگر ما در خط حمله است و برای خط دفاع نیز باید دید شرایط چطور خواهد شد. در خط میانی اما شرایط خوب است و تنها در صورت جدایی یک هافبک بزرگ، وارد بازار می‌شویم. باید توجه داشت که با محدودیت‌های مالی نیز روبه‌رو هستیم. عبده (عبدالصمد ازلزولی) و نیکو گونزالس که برای اوساسونا و والنسیا قرضی بازی می‌کنند نیز احتمالا برمی‌گردند چون مورد علاقه ژاوی قرار دارند.»

1828254

لاپورتا در مورد وضعیت سرخیو بوسکتس نیز شفاف‌سازی کرد: «ابتدا باید دید تصمیم خود بازیکن چه خواهد بود. ژاوی دوست دارد بوسکتس تمدید کند و ما نیز با او هم عقیده‌ایم. دوست داریم او یک سال دیگر بماند چون کاپیتان و عضو مهمی از تیم است ولی می‌دانم که برای سرخیو پیشنهادات خوبی رسیده است. شاید اگر قهرمان لالیگا شویم، روی تصمیم نهایی او تاثیرگذار باشد.»

دیدگاه‌ها