کد خبر : 1894666 | 17 اسفند 1401 ساعت 16:34 | 36K بازدید | 8 دیدگاه

الان نیاز به حمایت داریم؛

هشدار خطرناک رحمتی درباره یک اتفاق

سرمربی آلومینیوم اشاره کوچکی به مشکلات به وجود آمده برای تیمش داشت.

هشدار خطرناک رحمتی درباره یک اتفاق

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی کنفرانس خبری پس از دیدار اخیرشان مقابل ملوان انزلی که توانستند یک امتیاز خارج از خانه بگیرند را این‌طور تمام کرد: «من به بازیکنان تیمم ایمان و اعتقاد دارم و مطمئنم می‌توانند کارهای بزرگی رقم بزنند، اما این کار زمان می‌برد. در حال حاضر هم شرایطی در باشگاهمان داریم که خیلی دوست دارم مسئولان باشگاه، هیئت مدیره و هیئت مدیره کارخانه به کنار تیم بیایند و از تیم حمایت کنند. الان نیاز داریم به تیم توجه شود، وگرنه پس از تعطیلات و سال آینده مطمئنا اتفاقات خیلی بدی برای ما می‌افتد.»

این صحبت‌های سید مهدی رحمتی در شرایطی مطرح شده که به نظر می‌رسد اظهارات او پس از بازی، در میان استعفای رضا عنایتی از هدایت نفت مسجدسلیمان و انتقادات تند مازیار زارع، سرمربی ملوان انزلی از مسئولان این باشگاه گُم شده است.

سرمربی آلومینیوم اراک که طی یک‌ سال حضورش در آلومینیوم اراک هیچ اشاره‌ای نسبت به مسائلی خارج از مباحث فنی نداشت، ظاهرا از شرایط موجود رضایت ندارد و سربسته این موضوع را در نشست خبری پس از دیدار مقابل ملوان انزلی عنوان کرده و در واقع با این حرکت خود هشدار داده که ممکن است روند رو به رشد آلومینیوم با این شرایط متوقف شود.

1798288

باشگاه آلومینیوم اراک در سالیان اخیر مشکل مالی نداشته، اما به نظر می‌رسد در این فصل شرایط سختی از نظر مالی نسبت به همیشه دارد که مهدی رحمتی نیز هشدار خاموشی نسبت به آن داده و امیدوار به حمایت بیشتر است.

حال باید دید در آستانه بازی آلومینیوم و پیکان در آخرین بازی سال که سه امتیازش برای اراکی‌ها اهمیت زیادی دارد و می‌تواند آن‌ها را در جمع هفت تیم بالانشین جدول لیگ برتر حفظ کند، چه اتفاق مثبتی برای حل مشکل مالی این تیم انجام می‌شود.

دیدگاه‌ها